Citat:
Ursprungligen postat av
Dynami
Samma gäller alla sexarbetare som ex porraktriser med flera. Alla dom riskerar sin egen och andras hälsa när dom ligger med vem fan som helst för att tjäna en hacka.
Exakt. Diskussonen bortser från hygien och sjukdomar, när man tror det finns "lyckliga horor".
Der var en kock på TV4 som lagade mat förra veckan och smakade av en sås. Jag såg denna sked vara kvar i hans hand och fascinerad äcklades jag av att han inte direkt la ner skeden!
Det handlar om hygien på alla plan när man håller på med mat andra ska äta. Det värsta jag vet är associationen håriga armar, med tjocka fingrar som knådar igenom en pizzadeg.
Vi är många som tycker, att hygien är viktigt, och det har medfört att Paolos Robertos varumärke inom livsmedelsindustrin sjunkit som en sten. Det handlar om repekt för andra människor, där det blir sunkit på flera plan att ha den livsstilen Paolo Roberto har. Jag har läst i utländsk media att man ska ta bort emballage från matvaror och torka av burkar, eftersom smitta kan vara kvar upp till 3 dagar på olika ytor. Det spelar ingen roll om det är sant eller inte, det finns en känsla bland konsumenter som inte ska underskattas av de affärer som säljer mat. Det är kapitalismens villkor som Paolo Roberto inte lärt sig, när han hade för mycket flyt i livet utan att reflektera över sin roll i olika sammanhang, där det finns andra människor.