Citat:
Ursprungligen postat av
asrider
Beror finnar på högt testo?
Ok har nu tagit lite armimidex vid behöv ( kliande bröst).
Vilka sideffekter varnar du mig för?
Nej finnar är med störst sannolikhet DHT. När du blockerar östrogen så konverterar testot mer till DHT. Själv kör ja massa recept fria dht blockerare som verkar hjälpa endel.
Brännässle extrakt 4 kapslar=4000mg
Super astaxantin 8mg
Nedanför är bra för hud men inga DHT blockerare vad jag förstått de som.
Zink 50mg
Omega 3
Cholin/inositol (är på för hud, levern etc)
Vitamin B5 1500-2000mg