Citat:
Ursprungligen postat av
different_trip
Var ska man vända sig för att få ett bra blodprov? Är lite intresserad av vad som händer i min kropp, börjat spöka lite men det är 8 år sedan jag låg på.
Werlabs XL ser ju ok ut, men verkar inte ingå östro? Vet inte om man bara ska börja med ett enkelt testo eller fler markörer innan jag vänder mig till en vårdgivare.
Har troligtvis fått gyno av SSRI som tydligen kraftigt sänker testosteronet (enligt studier på pubmed) och jag är ganska förbannad på hur nonchalant jag blir bemött av vården och inte informerades ordentligt om riskerna.
”Lite mindre sexlust” fick man höra, det är mer än ”lite” kan man lugnt säga.
Vet inget testo paket som innehåller östro. Du får helt enkelt köpa två paket, eöeör ja, ett paket plus östro. Werlabs, svensk provtagning, etc.