2009-01-25, 18:54
Bannlyst
Bra trådstart! Kan inte komma på någonting just nu, men ska tänka på det och tillföra den här tråden lite mer skoj!
Citera
2009-01-25, 18:58
Medlem
bombplans avatar
Jävligt löjligt att ens störa sig på en sådan sak. Så länge de håller platsen och tempot i kön och är beredda att betala sen när det är deras tur. Vad spelar det för roll? Ingen som tvingar er att stå och iakta eller lyssna på dem heller. De kanske hellre står och visar lite kärlek för varandra än att bara stå där och läsa kvällstidningens löpsedel 30 ggr medan de väntar.

Ja se folk.
Citera
2009-01-25, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JazzIsNotDead
Hångel och sex är väl inte samma sak? Eller?

Att munknulla nån med tungan i slingrande omfamning är en lika intim handling som att fingerpulla nån eller visa kuken, ja. Jag har lärt mig vid tidig ålder att skilja på det privata och offentliga rummet
Citera
2009-01-25, 19:04
Medlem
Waspirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BabyMan
Att munknulla nån med tungan i slingrande omfamning är en lika intim handling som att fingerpulla nån eller visa kuken, ja. Jag har lärt mig vid tidig ålder att skilja på det privata och offentliga rummet

Men är det här verkligen ngt vanligt förekommande?
Citera
2009-01-25, 19:05
Medlem
gizas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BabyMan

Instämmer till fullo.

Snaska på varandra får man göra privat.
Citera
2009-01-25, 19:06
Medlem
Blackwolfs avatar
Aaaahhhh bittra arga singlar som spyr på andras lycka. Kan det bli mer tillfredsställande?

Om dom vill göra det så absolut låt dom göra det. Tror att 100% som är negativa till det har supit sig packade på stan och skrikit sig hesa samtidigt som betett sig som svin vilket enligt mig är fan så mycket värre
Citera
2009-01-25, 19:09
Medlem
Har gjort min tid i Konsumkassan, och nog för att man kan störa sig på vissa kunder men att folk grovhånglar kan jag knappt minnas. Jag har förmodligen inte lagt det på minnet eftersom jag inte irriterats av det.
Citera
2009-01-25, 19:14
Medlem
Amazingthings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4283
Den första är ju lite småklassisk, fast jag själv har aldrig sett den. Rätt smart att utnyttja deras system sådär. Likadant hos IKEA, med deras gratis påfyllning och go'a körvar.

/HATE

Vadå, får man ta hur mkt påfyllning man vill på Mc:d? Trodde man var tvungen att betala varje gång man skulle ta mer cola!
Citera
2009-01-25, 19:17
Medlem
Finns en enkel lösning på problemet. KOLLA BORT. Om ni inte gillar vad ni ser, varför stå och titta åt just det hållet då?

Såg ett par hångla på bussen idag och tyckte det såg väldigt romantiskt ut. Inget som störde mig. Tyckte mer att det var skönt att se något positivt i världen istället för allt negativt som man tvingas bevittna i tidningar, tv etc.

I somras var det en sån gnällkärring-artikel i tidningen om att folk hånglade för mycket i parken.... suck
Citera
2009-01-25, 19:19
Medlem
Fuggheddaboudids avatar
Inte inne i en butik, men utanför: Jag och några polare är ute och strövar, och går förbi konsum. Där ser vi att två av de anställda småspringer ikapp en kvinna iförd rock/päls/whatever. Gräl och vilt gestikulerande utbryter, vi står kanske 10 meter ifrån så vi hör inte så mycket, men plötsligt skriker en av personalen "Men du har ju för fan en hel ost här under!"

Det visade sig att hon snott en hel jävla rundost.
Citera
2009-01-25, 19:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blackwolf
Aaaahhhh bittra arga singlar som spyr på andras lycka. Kan det bli mer tillfredsställande?

Om dom vill göra det så absolut låt dom göra det. Tror att 100% som är negativa till det har supit sig packade på stan och skrikit sig hesa samtidigt som betett sig som svin vilket enligt mig är fan så mycket värre

Jag har fast sällskap sen flera år som jag älskar att munknulla med tungan och även fittknulla med kuken och oralfittslicka på.

Dock är vi inte så retarderade att vi känner oss tvugna att munknulla eller ha samlag offentligt. Det känns som det hör kåta uppkäftiga 14-åringar till.
Citera
2009-01-25, 19:31
Medlem
Glisseurs avatar
Läste i en bok om en dam i New York som hade lagt en kallt köttbit från frysdisken under hennes stora hatt, så deckade hon på golvet för att det var så kallt. om det är sant eller ej, det vet jag inte. Hände däremot en rätt rolig grej för ettt år sedan inne i stan, var utanför en cdbutik, ut springer en invandrarkille i 13årsåldern så fort han kan. Snabbt som fan ser jag en annan invandrare ställa sig i hans vägg, han gör fällben på tjuven så han ramlar sedan trycker ned han mot marken och skriker, "det är sånna som ni som gör så att vi får så jävla dåligt rykte i detta land!".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in