2009-01-25, 20:18
Medlem
lolpovertys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirsp
var inne på en affär där de säljs lite blandat med saker, leksaker, tv spel och lite sånt.
stog iaf och kollade på spelen när en kille i kanske 25 års åldern kommer fram och frågar,
-jobbar du här?
-nej. svarar jag
- bra för ja ska nämligen sno ett psp.
Alltså... vafan. Vilken skön jävla stil!
Citera
2009-01-25, 20:35
Medlem
PaiN i Stugan^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glisseur
Läste i en bok om en dam i New York som hade lagt en kallt köttbit från frysdisken under hennes stora hatt, så deckade hon på golvet för att det var så kallt. om det är sant eller ej, det vet jag inte. Hände däremot en rätt rolig grej för ettt år sedan inne i stan, var utanför en cdbutik, ut springer en invandrarkille i 13årsåldern så fort han kan. Snabbt som fan ser jag en annan invandrare ställa sig i hans vägg, han gör fällben på tjuven så han ramlar sedan trycker ned han mot marken och skriker, "det är sånna som ni som gör så att vi får så jävla dåligt rykte i detta land!".

Episkt!
Citera
2009-01-25, 21:05
Medlem
fsdfsdfs avatar
Svaret måste nog bli

Två tonårskillar med masker som langade upp var sitt automatvapen (typ mp5-or) och tilltvingade sig dagskassan.

Balls.
Citera
2009-01-25, 21:07
Medlem
MrFingals avatar
Jag kör med en tygpåse från LRF Konsult som jag egentligen inte får använda då det är deras gamla logga på den, men jag är ju lite utav en rebell så

Annars brukar jag inte reflektera över medhavda påsar. I min familj har vi alltid haft det så, så för mig känns det helt naturligt. Sedan slipper man ju massa platspåsar överallt. De platspåsar man får med sig de gångerna man går på affären utan att ha varit hemma först räcker till soppåsarna jag använder så det är inga problem där.

För övrigt en jävligt dryg kassör om han menade på det visar du beskriver.
Citera
2009-01-25, 21:19
Medlem
Tjennstroums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WirelessGkit2
Återger en kollegas historia, för den är så go/vidrig.

Han var på en MAX restaurang på Stockholm station i mellandagarna. Skulle åka med tåget.

Beställde något typ skrovmålet eller vad det heter. Får maten och sätter sig. Hinner ta en tugga på burgaren när han ser att en rullstolsbunden gocking med tillhörande skötare sitter vid bordet brevid. Samtidigt som han tuggar på första tuggan så börjar gockingen kaskadspy över bord och kropp! Skötaren får panik och börjar slabba med servetter medans spyorna bubblar och skvätter.

Kollegan lade ner sin burgare, reste sig och gick.

Jag förstår honom.
Vilken kärring!
Citera
2009-01-25, 21:21
Medlem
4283s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazingthing
Vadå, får man ta hur mkt påfyllning man vill på Mc:d? Trodde man var tvungen att betala varje gång man skulle ta mer cola!
Hm. Är väl olika på olika McDonalds. På IKEA vet jag att man kan få hur mycket dricka som helst i alla fall. Vilket är riktigt trevligt.

Tror nog att de skulle stoppa en om man kom dit med en stor tunna däremot.
Citera
2009-01-25, 21:53
Medlem
Rövs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4283
Hm. Är väl olika på olika McDonalds. På IKEA vet jag att man kan få hur mycket dricka som helst i alla fall. Vilket är riktigt trevligt.

Tror nog att de skulle stoppa en om man kom dit med en stor tunna däremot.

Du måste nog prova det där, med tunnan menar jag.
Glöm inte att filma.
Citera
2009-01-25, 22:11
Medlem
Gyllenborsts avatar
Var inne och handlade på Galne Gunnar (när det fanns) och i butiken uppenbarar sig också en turkfamilj. Ungen går runt och hämtar diverse drickor och godis med mera som han äter inne i butiken. Kärringen som troligtvis var hans morsa sparar alla papper+burkar han konsumerat och visar upp dessa i kassan.

Kassörska: Vad fan sysslar ni med?
Turkkärring: Dom här har han ätit och druckit *Lägger upp allt på disken*
Kassörska: Ni kan ju inte gå och äta inne i butiken fattar ni väl?
Turkkärring: Jo det får vi, för sådär får man göra i Irak
(eller vilket land det nu var)

Drog en fet suck, och kassörskan lika så...
Citera
2009-01-25, 22:33
Medlem
stigmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyllenborst
Var inne och handlade på Galne Gunnar (när det fanns) och i butiken uppenbarar sig också en turkfamilj. Ungen går runt och hämtar diverse drickor och godis med mera som han äter inne i butiken. Kärringen som troligtvis var hans morsa sparar alla papper+burkar han konsumerat och visar upp dessa i kassan.

Det var väl fint att dom betalade för varorna ändå.
En kassörska som använder svordomar förtjänar däremot två snabba lavetter.
Citera
2009-01-25, 22:36
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:

Ja, alla äckliga barnfamiljer håller på så. "Men adam ville ju ha läsk nuuuu". "Min lilla Engla har inte ätit på hela daaagen".
Citera
2009-01-25, 22:42
Medlem
Tazquas avatar
Citat:

Sålänge dom betalade skiten dom betalade skiten skulle väl bara kassörskan hålla käften.
Citera
2009-01-25, 22:44
Medlem
Gyllenborsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tazqua
Sålänge dom betalade skiten dom betalade skiten skulle väl bara kassörskan hålla käften.

Men går man runt och käkar diverse varor i butiken så är man i mångas ögon jävligt ociviliserad. Och vad han egentligen käkade var kanske mer, ska kassörskan räkna papper och burkar då eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in