2011-03-28, 17:27
Medlem
Skägg-Krales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D Roger.
Hallå, ni har sex med män. Vad ska man tro? Jag skulle själv föredra en hund framför en man...

Vilket betyder att du föredrar tidelag framför vanligt mänskligt sex? Bra jobbat. Zoo-feminist eller vad ska det kallas?
Citera
2011-03-28, 18:18
Medlem
Mohaves avatar
Jag tror att det är ganska ovanligt. men hundarna är ju på. De slickar på allt som triggar deras luktsinne. Flickvännen och jag "lånar" ibland en hund och den söta hunden är jobbigt på både min kuk och tjejens fitta. De luktar väl gott i en hunds nos?
Citera
2011-03-28, 18:25
Medlem
Skägg-Krales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Jag tror att det är ganska ovanligt. men hundarna är ju på. De slickar på allt som triggar deras luktsinne. Flickvännen och jag "lånar" ibland en hund och den söta hunden är jobbigt på både min kuk och tjejens fitta. De luktar väl gott i en hunds nos?

Så du och tjejen gillar tidelag? Låter ganska äckligt i mina öron.
Citera
2011-03-28, 18:34
Bannlyst
Det enda jag skulle kunna tänka mig vore att klä ut mig till varulv eller liknande som japanerna i klippet -> http://efukt.com/2440_Oink_Oink_Suck_My_Dick_.html
Jag gillar hur de fått med lätena från respektive djur
Senast redigerad av PerZerk 2011-03-28 kl. 18:37.
Citera
2011-03-28, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jompan3
tror ni inte det är många som inte har något emot att ligga där och bli slickade?

Jo du, det är nog många tjejer som blir slickade av sin hund på musen.
Jag fick fatt i någon kontakt-annons för något år sedan där man kunde beställa en film med en svensk tjej som hade sex med sin dobermann, filmen kostade för övrigt ca 500.
För 500 pix så hade jag iaf inte haft sex med en hund om jag vore tjej.
Citera
2011-03-28, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skägg-Krale
Så du och tjejen gillar tidelag? Låter ganska äckligt i mina öron.

Ja, "jobbigt på" låter ju som de gillar det.
Citera
2011-03-28, 19:29
Medlem
JM-Jarres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jompan3
Jag har funderat på en sak, man ser hur en del tjejer låter sin hund slicka dem i ansiktet och munnen och de tycker det är gulligt (jag blir spyfärdig). Tänk är denna scenario, de flesta tjejer sover med endast trosor (och kanske bh) men en del även helt nakna.

De ligger där i sängen innan de ska lägga sig/gå upp och är kåta, plötsligt dyker hunden upp och börjar nafsa lite överallt. Jag är väldigt osäker på att denna kåta tjej skulle flytta på honom om hunden kom med sin stora tunga och börja slicka henne mellan bena.

Självfallet skulle väldigt få tjejer erkänna det, men bakom stängda dörrar där ingen får reda på vad som händer, tror ni inte det är många som inte har något emot att ligga där och bli slickade?

Det vet väl alla att de gör!?
Citera
2011-03-28, 20:18
Medlem
msRaisins avatar
jag antar att ni vet vem hundslynan är
Citera
2011-03-28, 20:51
Medlem
WilliamGrants avatar
Min tjej låter hennes hund slicka henne i fittan.
Citera
2011-03-28, 22:12
Medlem
Iroxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerZerk
Här har vi två erkännanden från två kvinnor som haft sex med hundar: http://efukt.com/20664_I_Lost_My_Vir..._To_A_Dog.html
Å fy fan va äckligt ---------
Killen i slutet alltså... Roar!

Det här var fan riktigt äckligt, ska gråta en tår nu
Citera
2011-03-28, 22:22
Medlem
De som tror på detta har ju surfat för mycket Efukt alltså...
Citera
2011-03-28, 22:48
Medlem
Jorups avatar
Tror den här kvinnan låter hennes hund gå lite längre
http://www.youtube.com/watch?v=DFY-q...embedded#at=12
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem