2011-03-28, 10:18
Medlem
PolPot-was-goods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pethom
Det låter nästan som att PolPot-was-good aldrig skulle kunna tänka sig att ha sex med eller ens röra en kvinna. Antingen tycker han fortfarande att tjejer är fulla med tjejbaciller eller så föredrar han sex med killar.
Jag skulle aldrig ha sex med nån blond bimbo, som är killars vanligaste knullobjekt.

Ont: Ni tjejer som faktiskt låter sig slickas, vad tänker ni med??
Citera
2011-03-28, 11:59
Medlem
antikryptisks avatar
haha fyfan, det kanske skulle vara mysigt, men där går fan gränsen alltså.
Skulle aldrig kunna kolla på min hund igen sen
Citera
2011-03-28, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jompan3
Jag har funderat på en sak, man ser hur en del tjejer låter sin hund slicka dem i ansiktet och munnen och de tycker det är gulligt (jag blir spyfärdig). Tänk är denna scenario, de flesta tjejer sover med endast trosor (och kanske bh) men en del även helt nakna.

De ligger där i sängen innan de ska lägga sig/gå upp och är kåta, plötsligt dyker hunden upp och börjar nafsa lite överallt. Jag är väldigt osäker på att denna kåta tjej skulle flytta på honom om hunden kom med sin stora tunga och börja slicka henne mellan bena.

Självfallet skulle väldigt få tjejer erkänna det, men bakom stängda dörrar där ingen får reda på vad som händer, tror ni inte det är många som inte har något emot att ligga där och bli slickade?

Jag är helt övertygad om det då hundar är väldigt orala av sig och vissa människor är äckliga till naturen . Dom har hund men tvättar inte händerna innan dom ska hantera matvaror och ska börja äta och att hunden får slicka på deras händer och ansikte tex... att hunden får slicka i ansiktet är så jävla äckligt..Även killar har sex med hundar och katter . Det syns vilka som har sex med sina djur. Så äckelfaktorn är hög hos vissa människor med husdjur. En del djur far riktigt illa tack vare dessa övergrepp.
Senast redigerad av iqiqiqiq 2011-03-28 kl. 12:32.
Citera
2011-03-28, 14:02
Medlem
Lantfans avatar
Jag kan inte prata för någon annan än mig själv men om min hund skulle slicka mig på rätt ställe ser jag ingen anledning att hindra honom. Vare sig det handlar om röven eller fittan spelar inte så stor roll, brukar komma ändå varje gång hunden är där. Någon som vet om katter är lika bra på att slicka? För i så fall kan jag skaffa mig min lilla Djur Bordell här. Är det någon som är intresserad av att ha sex med mina djur mot betalning?

PS.
Min hund är en golden retriever eller som jag brukar kalla den: golden receiver.
Citera
2011-03-28, 14:12
Medlem
SaraOlivias avatar
blää blää blää.. kräks nästan bara jag tänker tanken att jag skulle låta någon av mina hundar göra något sånt hua.. ouäck..
Citera
2011-03-28, 14:21
Bannlyst
Jag tror att dom flesta tjejer blir slickade av sina husdjur!
Citera
2011-03-28, 14:46
Medlem
Stuntman Bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoomFullOfRats
Singel tjej + stor beskyddande hund, åtgår alltid från att det sker.

Sen kan man lära känna tjejen och ändra uppfattning eller behålla den. Men utgångsläget är alltid att tjejen "älskar" med hunden.
Precis min tanke. Så fort man ser en ensam kvinna med en hund av modell större så utgår man direkt från att hon låter hunden sköta orgasmerna där hemma. Äcklig tanke men det skulle nog aldrig förvåna mig ifall det inträffade.
Citera
2011-03-28, 16:17
Medlem
Amsterdaims avatar
Nu skulle jag aldrig vilja bli slickad i ansiktet av en hund, jag tycker de luktar äckligt.

Men jag skulle nog aldrig heller låta en hund slicka mig mellan benen heller. Tänk så biter de till
Citera
2011-03-28, 16:18
Medlem
kondomlasses avatar
Vad jag förstått efter att ha skummat igenom den här tråden och frågat tjejkompisar så är det jävligt vanligt.
Citera
2011-03-28, 16:27
Medlem
--j--s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kevin123123
En katts tunga är liten och som sandpapper, en hunds tunga är lång och väldigt mjuk/böjbar den kan alltså verkligen trycka sig in...

Citat:
Ursprungligen postat av ...as...
En katts tunga är mycket sträv. En katt lapar inte vatten utan lyfter upp vattnet med små gropar i tungan typ.

Ja, visst fan! Tänkte inte på det.. Hmm, men det kanske finns Zoofiler med masokistiska drag, som föredrar brutal sandpappersbehandling i sängen? Och att bli biten..Jag menar om könet är fylld med godsaker (typ fiskrens) tror jag inte katta nöjer sig med att slicka...
Citera
2011-03-28, 16:44
Bannlyst
Sjukaste jag sett i en webcam var när bruden jag chattade med lutade sig tillbaka och lät hunden hennes ta hand om underlivet. Det var sent och vi hade skrivit kåta saker under kvällens gång, så helt plötsligt bjuder hon in hunden i chatten...

Blev en ta bort+blockera kontakt direkt
Citera
2011-03-28, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av armyy
Meeen uuuschhhhhh sluta.. Vad fan är det för tankar ni har om oss tjejer. Klart det finns folk som äcklar sig ibland det finns äckliga folk ÖVER ALLT!!

Men tror fan inte det är normalt med tjejer som håller på med sånt. Lägg ner nu ...
Hallå, ni har sex med män. Vad ska man tro? Jag skulle själv föredra en hund framför en man...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in