2011-03-26, 21:06
Medlem
Jag har funderat på en sak, man ser hur en del tjejer låter sin hund slicka dem i ansiktet och munnen och de tycker det är gulligt (jag blir spyfärdig). Tänk är denna scenario, de flesta tjejer sover med endast trosor (och kanske bh) men en del även helt nakna.

De ligger där i sängen innan de ska lägga sig/gå upp och är kåta, plötsligt dyker hunden upp och börjar nafsa lite överallt. Jag är väldigt osäker på att denna kåta tjej skulle flytta på honom om hunden kom med sin stora tunga och börja slicka henne mellan bena.

Självfallet skulle väldigt få tjejer erkänna det, men bakom stängda dörrar där ingen får reda på vad som händer, tror ni inte det är många som inte har något emot att ligga där och bli slickade?
Citera
2011-03-26, 21:14
Medlem
jeffkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jompan3
Jag har funderat på en sak, man ser hur en del tjejer låter sin hund slicka dem i ansiktet och munnen och de tycker det är gulligt (jag blir spyfärdig). Tänk är denna scenario, de flesta tjejer sover med endast trosor (och kanske bh) men en del även helt nakna.

De ligger där i sängen innan de ska lägga sig/gå upp och är kåta, plötsligt dyker hunden upp och börjar nafsa lite överallt. Jag är väldigt osäker på att denna kåta tjej skulle flytta på honom om hunden kom med sin stora tunga och börja slicka henne mellan bena.

Självfallet skulle väldigt få tjejer erkänna det, men bakom stängda dörrar där ingen får reda på vad som händer, tror ni inte det är många som inte har något emot att ligga där och bli slickade?

Antingen är du oskuld, eller så är det kvinnliga könet något totalt främmande för dig (typ utomjordningar). Skulle du låta en hund slicka din penis? Eller dig i röven när du sover på mage?
Citera
2011-03-26, 21:15
Bannlyst
Det är för fan hundar vi snackar om! Illaluktande blöta, tunna tungor. Jag blir äcklad av att föreställa mig det. Ponera att hundens slickandes ersattes med sugande: Skulle vi grabbar känna oss manade att bli avsugna av en labrador då? Nej, väldigt få av oss tror jag.
Citera
2011-03-26, 21:16
Medlem
The Crashs avatar
Hade du penetrerat en hund om ingen sett det?

Alternativt låtit en guldfisk suga av dig.. Nobody will ever know
Citera
2011-03-26, 21:16
Medlem
fishsticks-s avatar
När jag var mindre kom jag på mormor när hon blev slickad av sin hund. Ganska hett.
Citera
2011-03-26, 21:18
Medlem
CherryBoobss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fishsticks-
När jag var mindre kom jag på mormor när hon blev slickad av sin hund. Ganska hett.

Oj, två av de vidrigaste av världar att se, i en KOMBO!
Grattis!
Citera
2011-03-26, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeffkan
Antingen är du oskuld, eller så är det kvinnliga könet något totalt främmande för dig (typ utomjordningar). Skulle du låta en hund slicka din penis? Eller dig i röven när du sover på mage?

Citat:
Ursprungligen postat av Stensow
Det är för fan hundar vi snackar om! Illaluktande blöta, tunna tungor. Jag blir äcklad av att föreställa mig det. Ponera att hundens slickandes ersattes med sugande: Skulle vi grabbar känna oss manade att bli avsugna av en labrador då? Nej, väldigt få av oss tror jag.

PRECIS, och därför skulle jag inte låta hunden slicka mig i ansiktet och utbyta saliv med den. Men det är ok med många tjejer som har hundar.
Citera
2011-03-26, 21:29
Medlem
Det ar nog inte sa ovanligt.
Fast beror mesr pa rasen.
Jamfor en tax mot pullbit....
Citera
2011-03-26, 21:32
Medlem
O.johans avatar
För några år sen så lurade jag och några kompisar en tjej att visa sig i cam! tror det var i 8an.
Hon börjar köra på som vanligt, efter några minuter så kommer hennes hund in i bilden och börjar slicka henne! Riktigt jävla vidrig tjej!
Citera
2011-03-26, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av O.johan
För några år sen så lurade jag och några kompisar en tjej att visa sig i cam! tror det var i 8an.
Hon börjar köra på som vanligt, efter några minuter så kommer hennes hund in i bilden och börjar slicka henne! Riktigt jävla vidrig tjej!

Den historien har nog alla 15 åringar dragit för varandra.
Citera
2011-03-26, 21:49
Medlem
Trinnits avatar
Ägnar du dig själv åt tidelag ofta?
Jag tror att de flesta kvinnor ser sex med djur som något helsjukt.
Citera
2011-03-26, 22:05
Medlem
CommonKnowledges avatar
Tro det eller ej men jag har ett svagt minne av att ha läst något om detta ämne för några år sedan där man hade kommit fram till att detta fenomen är mycket vanligare än vi tror.

Jag tvekar inte det minsta på att var och varannan tjej låtit sin hund göra detta!
Sjukare saker har denna värld med råge skådat..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in