Citat:
Ursprungligen postat av
Jompan3
Jag har funderat på en sak, man ser hur en del tjejer låter sin hund slicka dem i ansiktet och munnen och de tycker det är gulligt (jag blir spyfärdig). Tänk är denna scenario, de flesta tjejer sover med endast trosor (och kanske bh) men en del även helt nakna.
De ligger där i sängen innan de ska lägga sig/gå upp och är kåta, plötsligt dyker hunden upp och börjar nafsa lite överallt. Jag är väldigt osäker på att denna kåta tjej skulle flytta på honom om hunden kom med sin stora tunga och börja slicka henne mellan bena.
Självfallet skulle väldigt få tjejer erkänna det, men bakom stängda dörrar där ingen får reda på vad som händer, tror ni inte det är många som inte har något emot att ligga där och bli slickade?

Alla människor ska värka så jävla bra hela tiden,
skamligt, snuskigt, sjukt osv men nu ska jag tala om en sak.. jag är en ganska om tyckt tjej på bor i en vanlig svenne familj.. har bra betyg mm men jag vet att i alla fall 6/10 av mina tjejkompisar har blivit slickade av sin hund.

och jag är en av dom. Kanske verkar sjukt men jag va 13 år, kåt ensam hemma och ja de vart så. "
dock kan jag ju erkänna att jag ångrade de sjukt mycket, och fortfarande gör de" Men i alla fall sluta lek så fina och så bra hela jävla tiden för jag är otroligt trött på människor som ni, Alla har vart kåta.. och ibland i alla fall i början av puberteten så kan de säkert va svårt att kontrollera hormonerna. Men det är inget jag är stolt över.. Men jag
vet att de finns många och som har råkat ut för samma sak. och de händer bara 1-2 gånger så de är ingen porr och man är inte peddo för de. Och om ni vill se något hemskt något äckligt och något sjukt, ta då och se en över blick av den värld, små flickor som blir våldtagna och dödade VARJE DAG, människor som blir misshandlade av sin pappa/mamma fru/man människor som flyr från sina hem pga av krig, terrorism narcissism, diskvalificering, människor blir mördade slaktade, Och dessutom, alla har vi gjort något vi verkligen, verkligen ångrar, Men de är bara att inse att världen är som dom är, och man behöver inte vara perfekt,

man behöver inte låsas att man är så bäst.
loch så länge varken djuret eller människan skadas eller har blivit utsatt för något sådant med tvång,