2013-04-07, 22:35
Bannlyst
Har hänt men bättre i fantasierna med män som hjälper till *fniss*
Citera
2013-04-14, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jompan3
PRECIS, och därför skulle jag inte låta hunden slicka mig i ansiktet och utbyta saliv med den. Men det är ok med många tjejer som har hundar.

Lilla idiot.
Om man låter hundar slicka en i ansiktet eller inte har inget med könet att göra.

Dessutom, det är inget sexuellt över det. Tror du att tjejerna i fråga tänker på hett hångel när de låter hundar slicka dem i ansiktet bör du nog ändra världsuppfattning. Bara för att du låter din mamma pussa dig på kinden, innebär det att du vill ligga med henne?
Citera
2013-07-27, 01:10
Bannlyst
Citat:
Jag har funderat på en sak, man ser hur en del tjejer låter sin hund slicka dem i ansiktet och munnen och de tycker det är gulligt (jag blir spyfärdig). Tänk är denna scenario, de flesta tjejer sover med endast trosor (och kanske bh) men en del även helt nakna.

De ligger där i sängen innan de ska lägga sig/gå upp och är kåta, plötsligt dyker hunden upp och börjar nafsa lite överallt. Jag är väldigt osäker på att denna kåta tjej skulle flytta på honom om hunden kom med sin stora tunga och börja slicka henne mellan bena.

Självfallet skulle väldigt få tjejer erkänna det, men bakom stängda dörrar där ingen får reda på vad som händer, tror ni inte det är många som inte har något emot att ligga där och bli slickade?

Alla människor ska värka så jävla bra hela tiden, skamligt, snuskigt, sjukt osv men nu ska jag tala om en sak.. jag är en ganska om tyckt tjej på bor i en vanlig svenne familj.. har bra betyg mm men jag vet att i alla fall 6/10 av mina tjejkompisar har blivit slickade av sin hund. och jag är en av dom. Kanske verkar sjukt men jag va 13 år, kåt ensam hemma och ja de vart så. "dock kan jag ju erkänna att jag ångrade de sjukt mycket, och fortfarande gör de" Men i alla fall sluta lek så fina och så bra hela jävla tiden för jag är otroligt trött på människor som ni, Alla har vart kåta.. och ibland i alla fall i början av puberteten så kan de säkert va svårt att kontrollera hormonerna. Men det är inget jag är stolt över.. Men jag vet att de finns många och som har råkat ut för samma sak. och de händer bara 1-2 gånger så de är ingen porr och man är inte peddo för de. Och om ni vill se något hemskt något äckligt och något sjukt, ta då och se en över blick av den värld, små flickor som blir våldtagna och dödade VARJE DAG, människor som blir misshandlade av sin pappa/mamma fru/man människor som flyr från sina hem pga av krig, terrorism narcissism, diskvalificering, människor blir mördade slaktade, Och dessutom, alla har vi gjort något vi verkligen, verkligen ångrar, Men de är bara att inse att världen är som dom är, och man behöver inte vara perfekt, man behöver inte låsas att man är så bäst. loch så länge varken djuret eller människan skadas eller har blivit utsatt för något sådant med tvång,
Citera
evilhoneys avatar

Moderatormeddelande

Postat av evilhoney 2013-07-28, 10:37
Moderator
Motivera era svar, detta är inte en omröstning där ja/nej är tillräckligt.
//mod
2013-07-28, 12:10
Medlem
Jag tänder inte på djur, så nej det har aldrig hänt och kommer nog inte hända. Jag skulle inte låta vilken kille som helst slicka mig bara för att han har en tunga heller.
Citera
2013-08-03, 00:12
Medlem
mufflarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svensktjej89
Jag tänder inte på djur, så nej det har aldrig hänt och kommer nog inte hända. Jag skulle inte låta vilken kille som helst slicka mig bara för att han har en tunga heller.

Håller med, skulle inte låta vilken tjej som helst suga av mig... men men alla är vi olika
Citera
2013-08-06, 20:12
Medlem
Wristcutters avatar
Jag förstår inte riktigt dilemmat. Jojo, det är ett djur, det är det ju, och man vill väl inte vara den (som tjej) som säger "jag låter min labrador slicka mig mellan benen", inte för att döma eller så, det här är inte den sakfråga jag engagerar mig mest i lick some, men alltså - ALLA hundägare låter väl deras djur slicka dem över ansiktet och de flesta formar också munnen så att den öppnas och hundtungan kan slinka in en liten bit och... ja, så min motfråga är, varför skulle det vara så mycket vidrigare att ha de stinkande käftarna cirka en meter nedanför munhålan?
Citera
2013-08-06, 20:23
Medlem
Wristcutters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOneInBlue
Lilla idiot.
Om man låter hundar slicka en i ansiktet eller inte har inget med könet att göra.

Dessutom, det är inget sexuellt över det. Tror du att tjejerna i fråga tänker på hett hångel när de låter hundar slicka dem i ansiktet bör du nog ändra världsuppfattning. Bara för att du låter din mamma pussa dig på kinden, innebär det att du vill ligga med henne?

Aha, ni hade redan diskuterat i liknande banor. Min mamma slickade aldrig mig över ansiktet. Hon fick heller aldrig någonsin in tungan i min mun.

Nu såg jag inte direkt vad "Lilla idiot" skrev i sin helhet, men bara för att de inte tänker på hångel, någon som gör något som påminner om det med sin hund (även män), betyder inte det att det känns... någorlunda... opassande. För oss som inte är hundägare, menar jag. Som inte varit babys med familjer som haft jättehundar som lapat dem i ansiktet sedan spädbarnsåldern så att de uppfattar det som någonting helt naturligt och fint att göra med en hund.

Jag dömer som sagt inte, jag tyckte bara det luktade och smakade äckligt den gången en lurvig hund grovhånglade upp mig mot en vägg mot min vilja.
Citera
2013-08-09, 16:58
Medlem
Jag chattade med en tjej för många år sedan, och hon berättade att hon några gånger hällde filmjölk på sin mus.. och sen kom katten och slickade bort det.. haha.. jag tyckte det bara lät kul men hon hade absolut inget intresse för djur av den anledningen..hon tyckte bara att det kändes skönt antagligen.
(fick för övrigt en bild på det också)

Hehe
Citera
2013-08-09, 21:50
Medlem
Citat:
Jag har funderat på en sak, man ser hur en del tjejer låter sin hund slicka dem i ansiktet och munnen och de tycker det är gulligt (jag blir spyfärdig). Tänk är denna scenario, de flesta tjejer sover med endast trosor (och kanske bh) men en del även helt nakna.

De ligger där i sängen innan de ska lägga sig/gå upp och är kåta, plötsligt dyker hunden upp och börjar nafsa lite överallt. Jag är väldigt osäker på att denna kåta tjej skulle flytta på honom om hunden kom med sin stora tunga och börja slicka henne mellan bena.

Självfallet skulle väldigt få tjejer erkänna det, men bakom stängda dörrar där ingen får reda på vad som händer, tror ni inte det är många som inte har något emot att ligga där och bli slickade?

Precis. Och det är ett område där t.ex. hundar är experter. En del tjejer smörjer nog in berörd kroppsdel med något attraktivt...
Citera
2016-10-08, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Renasanningen
Precis. Och det är ett område där t.ex. hundar är experter. En del tjejer smörjer nog in berörd kroppsdel med något attraktivt...

För många år sen hörde jag att en i byn höll på med detta. Mådde illa flera dagar av att hon höll på med vidrigheterna. Så vanligt tror jag inte det är.
Citera
2016-10-10, 16:19
Medlem
Citat:

Tror det är mycket vanligare än vad folk tror. Så mitt svar är ja, absolut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in