Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-08-03, 14:08
Medlem
Har använt chrome ett bra tag. För en månad sen ville det inte fungera längre, det var efter jag körde en uppdatering. Allt jag får nu är:
Loading (högst upp vid fliknamnet, detta fortsätter oändligt)

Jag har googlat som fan och läst på forum och jag har försökt en massa lösningar som ej fungerar. Sure formatera om datorn och installera om windows fungerar men det är inget jag vill göra.

Med största sannolikhet är det något program eller tom virus/liknande som blockerar chrome av någon anledninge (det är inte norton och jag har inga andra liknande program). Hur tar man reda på vad det kan vara eller kan det vara något annat som inte låter chrome köra?

Har uppdaterat, ominstallerat och kört äldre versioner, det vill ej fungera.

Tack på förhand =D
2010-08-03, 23:39
Medlem
Von0bens avatar
Jag älskar Google Chrome. Men jag kan inte riktigt släppa firefox än. Jag klarar det inte. Gör för ont.
2010-08-04, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanix
Wtf, om man inte ställer in rätt språk innan man skriver in text så kommer GC inte kolla stavningen igen om man ändrar språk. Man måste CTRL+X & CTRL+V all text för att GC ska kolla stavningen igen. Vilken idiotisk programmering.

Suck...inga av GC-tilläggen tillåter en att ange login. De använder bara senaste inloggade Google-användare. Jag kommer nog byta tillbaka till FF.
Hmm? Det går la inte kolla stavningen med GC?
2010-08-04, 01:59
Bannlyst
När jag tittar på videos på Youtube så kommer något upp som visar related videos, autoplay on/off osv.

Hur stänger jag av skiten!?
2010-08-04, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SonOfZeus
När jag tittar på videos på Youtube så kommer något upp som visar related videos, autoplay on/off osv.

Hur stänger jag av skiten!?
Det ar inte Chrome, det ar youtube. Vet ej om man kan stanga av det, jag gillar det
Det ar playlist forresten, inte related.
2010-08-04, 15:28
Medlem
Hur fan gör jag så att Chrome sparar lösenorden?
2010-08-04, 15:34
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bunkerking
Hur fan gör jag så att Chrome sparar lösenorden?

Klicka på verktyget uppe till höger och välj alternativ.
Skärmdump
2010-08-04, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Klicka på verktyget uppe till höger och välj alternativ.
Skärmdump
Jamen jag har fyllt i exakt sådär. Skiten vill åndå inte spara... Är bara ifyllt men jag måste fortfarande trycka logga in och på flashback måste jag skriva in helt nytt.
2010-08-04, 15:49
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bunkerking
Jamen jag har fyllt i exakt sådär. Skiten vill åndå inte spara... Är bara ifyllt men jag måste fortfarande trycka logga in och på flashback måste jag skriva in helt nytt.
Hur har du det med cookie-inställningarna då?
Samt kryssar du i "kom ihåg mig" eller vad det nu heter?

Skärmdump
2010-08-04, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Hur har du det med cookie-inställningarna då?
Samt kryssar du i "kom ihåg mig" eller vad det nu heter?

Skärmdump
Japp och japp. Fungerade förut på vissa hemsidor men nu funkar det ingenstans Tryckte även "ja" på den hära "vill du att google chrome ska komma ihåg ditt lösenord?"
2010-08-10, 11:32
Medlem
gandihellfishs avatar
Kan man inte få en bättre nedladdare? Suger att inte kunna öppna några filer direkt eller se hur fort saker o ting laddar ner. Internet explorer har den bästa nedladdningsfunktionen, men ändå den lättaste...
2010-08-10, 16:29
Medlem
lanzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gandihellfish
Kan man inte få en bättre nedladdare? Suger att inte kunna öppna några filer direkt eller se hur fort saker o ting laddar ner. Internet explorer har den bästa nedladdningsfunktionen, men ändå den lättaste...

Skojar du?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in