Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-10-10, 21:30
Medlem
O.rly?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasvb
Skriv i Omnibox: chrome://settings/languages

Sedär! Bugar och bockar
2011-10-11, 11:16
Medlem
lanzers avatar
Hur får man fet text på bokmärkesraden, som på bilden?
2011-10-11, 11:54
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lanzer

Man kör Mac, antar jag :P
2011-10-11, 12:39
Medlem
Yuck Fous avatar
Citat:
Vet inte om jag förstår dig rätt men:
Lägg bokmärkena där, högerklicka och välj redigera sen kan du välja "namn" på bokmärket där.
2011-10-11, 14:51
Bannlyst
Citat:

Ehm. Vilket bokmärke är det som du hävdar har fet text på bokmärkesfältet?
2011-10-11, 17:11
Medlem
lanzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yuck Fou
Vet inte om jag förstår dig rätt men:
Lägg bokmärkena där, högerklicka och välj redigera sen kan du välja "namn" på bokmärket där.

Min text är väldigt smal och inte lika fet som den på bilden (som förövrigt använder en Mac, men spelar det verkligen roll? Kan man inte få fet text i Windows?)

Citat:
Ursprungligen postat av losingyou
Ehm. Vilket bokmärke är det som du hävdar har fet text på bokmärkesfältet?

Jadu, vilket kan det vara...

Allihopa har fet text, sitter du kanske med en Mac dator själv och lägger därav ej märke till det?
2011-10-11, 21:23
Bannlyst
Citat:
Allihopa har fet text, sitter du kanske med en Mac dator själv och lägger därav ej märke till det?

Jag sitter själv på Mac och jag ser ingen skillnad på bilden och mina bokmärken i vart fall.
2011-10-12, 02:24
Medlem
devilzeuss avatar
Finns det något tillägg som gör att man kan söka direkt på youtube genom att högerklicka på markerade ord? Har sökt och endast hittat till firefox.
2011-10-12, 07:38
Medlem
Hallå alla,

Hoppas på lite hjälp då jag inte kan lösa detta själv.
Det är så att när jag öppnar min webbläsare (Chrome) så öppnas automatiskt en ny flik
med hjälp & support.
Problemet blev värre och värre allt fler flikar öppnades.
så jag installerade om windows men problemet kvarstår. skall tilläggas att det även blev
så att windows hjälp och supportcenter öppnades hela tiden och inte gick att stänga ner innan jag bootade.
Det liksom börjar i liten skala och sen eskalerar det på någon vecka....
Någon som har några ideer för jag har kört spyware & antivirus koll och inget utslag..
2011-10-12, 11:36
Medlem
lanzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av losingyou
Jag sitter själv på Mac och jag ser ingen skillnad på bilden och mina bokmärken i vart fall.

Det var ju det jag skrev. Att du förmodligen själv använder dig av en Mac och därmed ser det ut likadant. I Windows så är texten mycket tunnare och inte lika fet, jag skulle själv vilja ha texten sådär fet men det verkar som att det tyvärr inte går.
2011-10-12, 16:54
Medlem
guubens avatar
Kan jag ändra inställningar på nåt sätt?
Jag tycker om Chrome på laptopen men jag tycker inte om att markera ett ord och sedan skilt högerklicka för att söka på Google - iE gav ju direkt vid markering av ord valbarheten; "sök på Google". Kan jag ändra på Chrome,s inställningar?
2011-10-12, 17:02
Medlem
guubens avatar
En fråga till:
En hel mapp med bokmärken försvann när jag var inne på bokmärkesfliken...hittar den ingenstans. Synd för det var mången timme nedlagd på alla dessa bokmärken. har jag nån chans att få dem tillbaka ----systemåterställning kanske???? Vill inte köra den i "onödan".
Jag har haft chrome bara en månad men de aktuella bokmärkena var tyvärr inte importerade från IE.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in