Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-09-02, 00:40
Medlem
-Mystics avatar
Hej! Finns det något man kan göra så att Chrome inte anser att varenda ord som man inte särskriver är felstavat. Det är mycket störande. ^^
2011-09-02, 22:55
Medlem
Finns det något plugin / script så man kan lägga till MSN adresser direkt i chrome ?
2011-09-03, 01:38
Medlem
lanzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Hej! Finns det något man kan göra så att Chrome inte anser att varenda ord som man inte särskriver är felstavat. Det är mycket störande. ^^

Ta bort rättstavningsfunktionen?
2011-09-03, 20:26
Medlem
Andreasvbs avatar
Nu är Smooth Gestures tillbaka, https://chrome.google.com/webstore/detail/lfkgmnnajiljnolcgolmmgnecgldgeld
2011-09-03, 23:12
Medlem
kapten zooms avatar
Finns det något sätt att få "avskiljare" mellan mina bokmärken? Firefox användare vet vad jag pratar om!
2011-09-04, 03:30
Medlem
Mango123456s avatar
Är det bara för mig som FB chatten bara säger Ansluter och så snurrar cirkeln men ingenting händer? Vet inte om det här bara händer i chrome är lite för borta just nu för att kola,,
2011-09-04, 09:36
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mango123456
Är det bara för mig som FB chatten bara säger Ansluter och så snurrar cirkeln men ingenting händer? Vet inte om det här bara händer i chrome är lite för borta just nu för att kola,,
webchatten på FB är sedan en lång tid tillbaka ur funktion.
2011-09-04, 12:47
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
webchatten på FB är sedan en lång tid tillbaka ur funktion.

Jaha okej
2011-09-04, 16:33
Medlem
Arbetarbroders avatar
Jag har de senaste 14 dagarna velat om jag ska byta bort från Firefox till Chrome. Jag har märkt att allt fler och fler gör det.
Om ni skulle motivera en person att välja just Google Chrome, vad hade ni sagt då?

Skriver från Chrome just nu och jag har ett litet problem och det är att jag inte kommer åt mina sparade länkar... Över adressfältet finns bara de sidor som jag har öppet för tillfället. Hur bär jag mig åt för att fixa detta?
2011-09-04, 16:40
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Jag har de senaste 14 dagarna velat om jag ska byta bort från Firefox till Chrome. Jag har märkt att allt fler och fler gör det.
Om ni skulle motivera en person att välja just Google Chrome, vad hade ni sagt då?

Skriver från Chrome just nu och jag har ett litet problem och det är att jag inte kommer åt mina sparade länkar... Över adressfältet finns bara de sidor som jag har öppet för tillfället. Hur bär jag mig åt för att fixa detta?

Öppna ny flik genom att trycka på det lilla + tecknet vid sidan om öppnade flikar sen syns dina sparade länkar under adressfältet i den nya fliken.
2011-09-04, 17:32
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder

Om du vill att bokmärkesraden alltid ska finnas synligt: Menyknappen -> Bookmarks -> Always Show Bookmarks Bar
(eller tryck CTRL+Shift+B)
2011-09-04, 18:03
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Nu har jag suttit och letat efter en motsvarighet till Tab Mix Plus som avser denna browser. Jag finner flikarna en aning störig pga bredden. Jag skulle vilja ha detta som jag har under Firefox, d.v.s smalare bred på flikarna.

Har någon tips om något tillägg?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in