Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-21, 23:50
Medlem
http://i40.tinypic.com/2yv56kn.png

Har prövat att ta bort cache och cookies, men fortfarande samma problem. Sidan funkar på min mobil som den ska, men på datorn(chrome, firefox, IE) så blir den som bilden ovan.
Några tips?
2012-02-22, 06:40
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ph4TH4xx0r
http://i40.tinypic.com/2yv56kn.png

Har prövat att ta bort cache och cookies, men fortfarande samma problem. Sidan funkar på min mobil som den ska, men på datorn(chrome, firefox, IE) så blir den som bilden ovan.
Några tips?
Kolla så att datorns klocka är inställd på rätt tid och datum.
2012-02-22, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Kolla så att datorns klocka är inställd på rätt tid och datum.

Det var den redan.
2012-02-23, 18:00
Medlem
Gringubbens avatar
Jag har kopierat Flashbacks emoticons och lagt dem på skrivbordet. Finns det något sätt att lägga dem bland de övriga emoticons som jag har i Gmail? Jag har en jävulsk massa extra redan som jag installerat, men FB:s är de coolaste.
2012-02-24, 19:15
Medlem
Loggade in på min tjejs dator med mitt google konto. Hon använder Chrome men har inget konto där. Sedan när jag loggade ut var alla hennes bokmärken, historik och allt borta . Vad göra?
Hon är verkligen skitförbannad på mig.
2012-02-24, 19:56
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ljungbacken666
Loggade in på min tjejs dator med mitt google konto. Hon använder Chrome men har inget konto där. Sedan när jag loggade ut var alla hennes bokmärken, historik och allt borta . Vad göra?
Hon är verkligen skitförbannad på mig.

Det borde finnas nånstanns. Det försvinner inte bara så där skulle jag tro.
2012-02-25, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Det borde finnas nånstanns. Det försvinner inte bara så där skulle jag tro.

Jo men vart? Hade ju en himla massa lösenord och saker som är borta nu. är som att man skulle ha rensat hela chrome.
2012-02-26, 03:48
Medlem
xaniixs avatar
vilka 2 knappar vart det nu man skulle trycka på för att få upp en ruta där den inte spara historik och cookies?
2012-02-26, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xaniix
vilka 2 knappar vart det nu man skulle trycka på för att få upp en ruta där den inte spara historik och cookies?
Snackar du om inkognito? Ctrl-Shift-N?
2012-02-26, 23:13
Medlem
xaniixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbu11
Snackar du om inkognito? Ctrl-Shift-N?

Yep det va det tack!
2012-02-28, 09:22
Medlem
lanzers avatar
Någon här som kryssat i "Clear cookies and other site and plug-in data when I close my browser" och/eller "Block third party cookies and site data"?

Är det verkligen viktigt att göra det? Man rensar ju och verkar inte kunna bli spårad lika lätt, det känns lite fräschare, men är man en daglig internetanvändare så är det ganska drygt att behöva "logga in" igen överallt.
2012-02-28, 10:53
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lanzer
Någon här som kryssat i "Clear cookies and other site and plug-in data when I close my browser" och/eller "Block third party cookies and site data"?

Är det verkligen viktigt att göra det? Man rensar ju och verkar inte kunna bli spårad lika lätt, det känns lite fräschare, men är man en daglig internetanvändare så är det ganska drygt att behöva "logga in" igen överallt.
Det beror ju helt på hur paranoid man är, jag föredrar att logga in dagligen framför att alla mina konton ligger öppna för vem som helst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in