Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-05-07, 01:08
Medlem
ploxinations avatar
Kan jag fixa så torrent-filer automatiskt öppnas av utorrent istället för att de laddas ner?
2011-05-07, 08:03
Medlem
Boxtons avatar
CSS borta i chrome?

Hejsan alles!

Sitter med Chrome 11.0.696.65 beta-m.

Det är såhär att boxton har en klåfingrig son som har varit och knackat på tangentbordet och nu verkar cssen försvunnit på aftonhoran, alla andra sidor ser ut som vanligt men nämnda sida ser ut att vara gjort på det glada 90-talet, kan inte för mitt liv komma på vad som har hänt, någon som har något tips?

Ser ju helt päck ut!

tack på förhand!

//Box
Senast redigerad av Boxton 2011-05-07 kl. 08:13. Anledning: felstavning i rubriken
2011-05-07, 15:46
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxton
Hejsan alles!

Sitter med Chrome 11.0.696.65 beta-m.

Det är såhär att boxton har en klåfingrig son som har varit och knackat på tangentbordet och nu verkar cssen försvunnit på aftonhoran, alla andra sidor ser ut som vanligt men nämnda sida ser ut att vara gjort på det glada 90-talet, kan inte för mitt liv komma på vad som har hänt, någon som har något tips?

Ser ju helt päck ut!

tack på förhand!

//Box
Läs några inlägg upp.....
2011-05-08, 17:56
Medlem
shoot4us avatar
Hur installerar jag Greasemonkey i Chrome?
2011-05-09, 10:06
Medlem
lanzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lanzer
Det bara slog mig helt plötsligt när jag satt och funderade på Illuminati/NWO. Google Chrome's nya ikon är skrämmande lik.

Vad tror ni? Varför skulle inte Google-jätten vara med dem?

Jag tror det är viktigt att uppmärksamma folk om detta!

Några intressanta videoklipp (korta).

http://www.youtube.com/watch?v=JOYoS28GhfQ

http://www.youtube.com/watch?v=NFIIy2zbZyY

Seriöst, check it out!
2011-05-09, 10:13
Medlem
Citat:
Jag tror det är viktigt att uppmärksamma folk om detta!

Några intressanta videoklipp (korta).

http://www.youtube.com/watch?v=JOYoS28GhfQ

http://www.youtube.com/watch?v=NFIIy2zbZyY

Seriöst, check it out!
Även om illuminati och NWO bara idag är en konspiration så är det såklart skrämmande att dessa tecken dyker upp hos alla stora företag, i musikvideos hos lady gaga och andra kända (visserligen dåliga) artister o.s.v. Det kan vara en tillfällighet, men visst är det isf många tillfälligheter i denna kapitalistiska värld.

Sen kommer illuminati från långt tillbaka och enligt historien finns inte denna order längre, den upplöstes. Men vem vet, kanske google, apple och microsofts ledare sitter vid det rund bordet och planera hur de ska ta över världen
2011-05-09, 10:48
Medlem
lanzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iTomG
Även om illuminati och NWO bara idag är en konspiration så är det såklart skrämmande att dessa tecken dyker upp hos alla stora företag, i musikvideos hos lady gaga och andra kända (visserligen dåliga) artister o.s.v. Det kan vara en tillfällighet, men visst är det isf många tillfälligheter i denna kapitalistiska värld.

Sen kommer illuminati från långt tillbaka och enligt historien finns inte denna order längre, den upplöstes. Men vem vet, kanske google, apple och microsofts ledare sitter vid det rund bordet och planera hur de ska ta över världen

Exactly, never say never! Everything is possible.

Visst kan det vara en myt, men det skadar ju aldrig att tänka kritiskt till allt som kan tänkas vara någonting skumt.

Bara att titta på USA's dollar. Där denna "satanistiska" pyramid med ett öga finns. Jag tror inte att allt detta är en tillfällighet, men det får vi nog snart reda på. Ska bli intressant att se vad som händer 2012, t.ex.

Nej, förlåt för OT! Vill bara uppmärksamma er andra, vissa har säkert inte ens hört talas om detta.
2011-05-09, 11:35
Medlem
Citat:
Exactly, never say never! Everything is possible.

Visst kan det vara en myt, men det skadar ju aldrig att tänka kritiskt till allt som kan tänkas vara någonting skumt.

Bara att titta på USA's dollar. Där denna "satanistiska" pyramid med ett öga finns. Jag tror inte att allt detta är en tillfällighet, men det får vi nog snart reda på. Ska bli intressant att se vad som händer 2012, t.ex.

Nej, förlåt för OT! Vill bara uppmärksamma er andra, vissa har säkert inte ens hört talas om detta.
För mycket konspiration för min del, 2012 kommer inte bli något speciellt. Men detta hör inte hemma här utan i konspirations forumet.
2011-05-09, 16:53
Medlem
Moxeys avatar
Sen jag installerade senaste uppdateringen så har alla ikoner till mina bokmärken försvunnit. Någon som vet hur jag får tillbaka dessa? Att lägga till bokmärkena på nytt fungerar icke.

http://image.bayimg.com/iahnnaadp.jpg

Edit: Löste det genom att gå till "C:/Users/xxx/AppData/Local/Google/Chrome/User Data/Default" och ta bort Favicons.
Senast redigerad av Moxey 2011-05-09 kl. 17:17.
2011-05-10, 15:23
Medlem
Smygrökarns avatar
Finns det något som gör Chrome bättre än Firefox? bör jag byta?
2011-05-10, 15:27
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smygrökarn
Finns det något som gör Chrome bättre än Firefox? bör jag byta?

Min upplevelse är att Chrome generellt sett laddar sidor snabbare, och dessutom startar Chrome snabbare.
2011-05-10, 16:37
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moxey
Sen jag installerade senaste uppdateringen så har alla ikoner till mina bokmärken försvunnit. Någon som vet hur jag får tillbaka dessa? Att lägga till bokmärkena på nytt fungerar icke.

http://image.bayimg.com/iahnnaadp.jpg

Edit: Löste det genom att gå till "C:/Users/xxx/AppData/Local/Google/Chrome/User Data/Default" och ta bort Favicons.
Vilken version av Chrome kör du? Kan vara bra att veta

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in