2010-10-27, 11:01
Citat:
Ursprungligen postat av protector
Har exakt samma problem, öppnar chrome men får inte fram nåt, inte ens bokmärkeshanteraren går att öppna
har avinstallerat med revouninstller, då funakde det en gång sen samma fel igen
har avinstallerat med revouninstller, då funakde det en gång sen samma fel igen

Jag har också samma problem, verkar vara något som rullar runt på internet just nu? Kan tilläggas att jag precis haft massa problem med virus (thinkpoint bland annat) som jag bråkat med hela dagen igår och lite idag.
Efter thinkpoint viruset och alla annat skit jag hade på datorn som jag tog bort med 'Malwarebytes' Anti-Malware' så funkade ingen webbläsare normalt. Varken FF eller IE öppnades när man klickade igång dom (bara i taskmanager kom det upp) samtidigt som chrome fönstret gick upp men ingenting laddades.
Det hela slutade med att jag blir jättearg och går in på msconfig och väljer att datorn ska starta med endast nödvändiga filer som behövs för att starta och det resulterar i att FF och IE funkar men chrome är samma problem.
Kan även tilläggas att datorn har börjat bråk på så sätt att när jag vill ändra i msconfig inställningarna så säger den att jag inte kan göra det eftersom jag måste logga in som administratör. Fast det finns ju bara en användare på denna dator samt att jag aldrig haft det problemet förr. Jag vill ju kunna starta upp datorn med alla min "roliga" program som vanligt... steam, msn, voddler osv osv. men gör jag det så funkar inte FF eller IE webbläsarna..
Vet att jag kom lite off-topic nu kanske.. men kan någon hjälpa mig?
Dock så står det beta där men. Inte heller hitta något nytt.