Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-03-25, 10:04
Medlem
kek123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGlenn
Sådär. Jag har ett gäng 20-tal flikar(tabar) som jag behöver spara. Istället för att kopiera samtliga så undrar jag om det finns något sätt att spara dem på i chrome som ett snabbkommando eller så?

https://chrome.google.com/extensions/detail/bbcnbpafconjjigibnhbfmmgdbbkcjfi
2011-03-25, 10:42
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGlenn
Sådär. Jag har ett gäng 20-tal flikar(tabar) som jag behöver spara. Istället för att kopiera samtliga så undrar jag om det finns något sätt att spara dem på i chrome som ett snabbkommando eller så?

Tillägget som länkades, alternativt högerklicka på en flik och välj att du vill bokmärka allihop :P
2011-03-25, 12:08
Medlem
kortets avatar
Hej!

Tips på något program där man kan sortera sina bokmärken?
2011-03-25, 18:41
Medlem
Quwerrt93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kortet
Hej!

Tips på något program där man kan sortera sina bokmärken?
Du vet väl om att det går att sortera dom i Bokmärkeshanteraren?? Både A-Ö och i mappar. Fast du vill kanske ha det lite mer avancerat??
2011-03-25, 19:36
Medlem
Tsimons avatar
Någon som använder Canary Build och aktiverat den nya new tab page alternativet? Verkar sjukt lovande alltså!
2011-03-25, 19:51
Medlem
Quwerrt93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tsimon
Någon som använder Canary Build och aktiverat den nya new tab page alternativet? Verkar sjukt lovande alltså!
Hur aktiver man det då??
2011-03-28, 21:42
Medlem
Hur raderar man ut specifika hemsidor ur historiken? Jag kan ju söka på historiken och ta bort de senast besökta om man klickar på "redigera objekt" i historiken, men om jag vill ta bort allt från en speciell hemsida, hur gör man då?

Hoppas jag gör mig förstådd.
2011-03-29, 14:03
Medlem
Fundamentalists avatar
Finns det något speciellt tillägg till chrome som slår Adblock plus? Har hållt på med denna ett tag nu och jag orkar inte att banners och reklam kommer upp och sedan försvinner efter någon halv sekund, jag vill att de ska vara borta direkt!

Någon som har något förslag?
2011-03-29, 14:09
Medlem
Ultimatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fundamentalist
Finns det något speciellt tillägg till chrome som slår Adblock plus? Har hållt på med denna ett tag nu och jag orkar inte att banners och reklam kommer upp och sedan försvinner efter någon halv sekund, jag vill att de ska vara borta direkt!

Någon som har något förslag?
Går inte dessvärre :S man vänjer sig efter ett tag.
2011-03-29, 14:16
Medlem
Fundamentalists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultimatrix
Går inte dessvärre :S man vänjer sig efter ett tag.

Vad menar du med "går inte dessvärre"? Att det inte finns några tillägg som tillhandahåller den tjänsten eller att det rent praktiskt inte är möjligt?
2011-03-29, 14:20
Medlem
Ultimatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fundamentalist
Vad menar du med "går inte dessvärre"? Att det inte finns några tillägg som tillhandahåller den tjänsten eller att det rent praktiskt inte är möjligt?
Det är inte möjligt, då Chrome inte är byggt för att det är möjligt. Kommer förmodligen i en senare uppdatering, men just nu är det omöjligt att ändra...

Kör du med Adblock eller Adblock Plus btw?
2011-03-29, 14:53
Medlem
Fundamentalists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultimatrix
Det är inte möjligt, då Chrome inte är byggt för att det är möjligt. Kommer förmodligen i en senare uppdatering, men just nu är det omöjligt att ändra...

Kör du med Adblock eller Adblock Plus btw?

Adblock plus.

Men allvarligt så ser jag inte hur det ska vara omöjligt att göra. Det är väl bara köra adblock-scriptet när DOM är färdigladdat men ingenting annat?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in