Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-01-10, 17:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iTomG
Proxy?
Jag vill gärna ha ett mer specifikt svar, har testat ett antal webproxys och det vill inte visa flash.
2011-01-10, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muppenro
Jag vill gärna ha ett mer specifikt svar, har testat ett antal webproxys och det vill inte visa flash.
Detta är inte direkt chrome relaterat egentligen. Du får försöka hitta en proxy som stöder flash, tyvärr kan jag ingen. Jag har också försökt komma runt sånna sidor, men många gånger så blockerar de kända proxys så man inte ska kunna använda sig av dem. Bara att försöka och hoppas på tur. Jag testade över 100 olika proxys när jag skulle fixa ett spotify account så det kan ta tid.
2011-01-10, 20:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iTomG
Detta är inte direkt chrome relaterat egentligen. Du får försöka hitta en proxy som stöder flash, tyvärr kan jag ingen. Jag har också försökt komma runt sånna sidor, men många gånger så blockerar de kända proxys så man inte ska kunna använda sig av dem. Bara att försöka och hoppas på tur. Jag testade över 100 olika proxys när jag skulle fixa ett spotify account så det kan ta tid.
Hade tänkt om det fanns någon addon till chrome. Men jag löste det.
2011-01-11, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muppenro
Hade tänkt om det fanns någon addon till chrome. Men jag löste det.
Borde säkert finnas nån addon för proxy hantering. Dock inte hittat nån, fast har inte letat supermycket heller.
2011-01-12, 00:15
Bannlyst
Har säkert postats i tråden en halv miljard gånger, men då jag inte vet vad jag ska söka på ställer jag helt enkelt frågan;
Mozilla har ju en addon som direkthänvisar dig vidare till sidan när du klickar på en länk här på FB, finns det en liknande addon för chrome?
Dvs så att man slipper klicka på länken under katten
2011-01-12, 06:25
Medlem
Quwerrt93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyskedii
Har säkert postats i tråden en halv miljard gånger, men då jag inte vet vad jag ska söka på ställer jag helt enkelt frågan;
Mozilla har ju en addon som direkthänvisar dig vidare till sidan när du klickar på en länk här på FB, finns det en liknande addon för chrome?
Dvs så att man slipper klicka på länken under katten

Flashscript2
2011-01-12, 08:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quwerrt93
Flashscript2

Tack!!
2011-01-12, 17:56
Medlem
d0lphinsexs avatar
Jag har stora problem med chrome till mac.

- Vissa länkar som innehåller tecken som ? = går inte att gå in på (ändras till %FD nånting)
- På vissa sidor går det inte att scrolla trots att sidan är lång
- Ikoner i bokmärkesfältet ändrar sig, så att t.ex. YouTube-ikonen kan vara på FB-ikonen o vice versa

Jag har försökt att installera om, men det har inte blivit någon skillnad. Någon som har något förslag?
2011-01-13, 13:16
Medlem
hunt3rSs avatar
hej

jag har precis ladda hem google chorme men jag får det inte att starta ...? när jag trycker på ikonen att starta den så händer absolut ingenting, vet inte om nån kan hjälpa till men nån kanske har vart med om samma sak, riktigt konstigt och jag är inte nån noob direkt utan har ändå hållt på med datorer väldigt mycket men det här jag vet itne hur jag ska göra, varfr vill det itne starta?
ja nån som vet nått så skriv gärna nått, har testat ladda ner det några gånger men samma sak så fort jag klickar på ikonen som händer ingenting väldigt skumt
2011-01-13, 15:31
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hunt3rS
hej

jag har precis ladda hem google chorme men jag får det inte att starta ...? när jag trycker på ikonen att starta den så händer absolut ingenting, vet inte om nån kan hjälpa till men nån kanske har vart med om samma sak, riktigt konstigt och jag är inte nån noob direkt utan har ändå hållt på med datorer väldigt mycket men det här jag vet itne hur jag ska göra, varfr vill det itne starta?
ja nån som vet nått så skriv gärna nått, har testat ladda ner det några gånger men samma sak så fort jag klickar på ikonen som händer ingenting väldigt skumt
Avinstallera och ta sedan manuellt bort alla Chrome-filer under din användare. Du måste aktivera dolda filer för att göra det(använd google), sen är det bara att installera om på nytt. Märklig bugg, men så har jag löst det i alla fall.
2011-01-13, 21:02
Medlem
Liq^s avatar
Någon som vet om det är möjligt att få fler "Mest besökta" sidor (rutor) på startsidan?
2011-01-13, 22:02
Medlem
DanteAlighieris avatar
Hur sparar man en pdf som man öppnat i webbläsaren?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in