Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Jag vill bara flagga för att jag också tjafsade med DoÅ på religionsforumet för ett par år sedan och att han då sedermera kom ut som avancerat troll. Så det är alltså vad han är - ingen poäng i att försöka argumentera, han kommer inte bemöta argument. Han utför något skumt socialt experiment av något slag, minns inte vad det var, men fånigt var det. Alltså - mata inte trollet mer, det räcker.
Jag börjar oxå tro på det mer och mer. Mitt förra inlägg var mest avsett att vara humoristiskt, men ju mer jag funderar ju mer ter det sig vara det mest logiska.
Han svarar aldrig på kritik.
Hans inlägg kryllar av jättemånga smileys som inte fyller någon funktion.
Detta tyder ju egentligen bara på att han är en vanlig idiot men hans språk motsäger det.
Han är ingen Horace Engdahl direkt men mtp att dyngan han häver ur sig är så pass idiotisk så har jag svårt o se att en person med en sådan slutledningsförmåga ens skulle kunna få igång sin dator. Personen skulle förmodligen vara inspärrad på ett psykhem där han fördriver tiden men att äta sin egen avföring.
Har nån träffat DoÅ IRL? Jag är inte så datakunnig men det känns som att hans profilbild skulle vara kunna kopierad rakt av från vad som helst.
Hans uberlångainlägg med 100 länkar till olika knäppgökar måste ta tid o skriva. Kan det vara så att han googletranslatat någon annan knäppgök eller liknande?