2015-01-21, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kastaflaska
Haha, herregud, pantade jävla idiot. Kanske ska lära dig att stava feminist-skit innan du ska häva ur dig grejor på internet? Folk får väl för fan signa vad de vill, det ska väl du ta och skita i. Och f.ö., tycker du att det är fel att vara homosexuell eller? Kanske har du även Siewert Öholm på speed dial?

OnT: Vad tror ni om OCF-filmen då, era ålfiskare? Blir det något av den eller kommer historien upprepa sig och släppet blir aldrig av?

Tror att den kommer bli ett skämt, likt deras gäng av golare.
Citera
2015-01-21, 13:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kastaflaska
Haha, herregud, pantade jävla idiot. Kanske ska lära dig att stava feminist-skit innan du ska häva ur dig grejor på internet? Folk får väl för fan signa vad de vill, det ska väl du ta och skita i. Och f.ö., tycker du att det är fel att vara homosexuell eller? Kanske har du även Siewert Öholm på speed dial?

OnT: Vad tror ni om OCF-filmen då, era ålfiskare? Blir det något av den eller kommer historien upprepa sig och släppet blir aldrig av?

jag personligen hatar bögjävlar och jag tror att OCF filmen kommer suga en fet jävla balle med tanke på hur jävla dåliga dom är
Citera
2015-01-21, 13:31
Medlem
ehh har inga förhoppningar om OCF filmen, dom är ju rätt dåliga (+ Så är dom ju snitchez )

Kan någon nu berätta om beefen med YR VR OCH MAG
Citera
2015-01-21, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nigga
Hur står det till I scenen då? Vilka syns mest? Taggar mest, pieces, throw-ups?

såg en ny BST vid linne som var TUNG SOM FAN!
Citera
2015-01-21, 14:21
Medlem
Hahahaha. UNF å OPC har hittat hit märker man. Akta så inte 18-årsregeln kommer å biter er i era små pojkrumpor.
Citera
2015-01-21, 16:51
Medlem
UrbanJungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deutsch
Hahahaha. UNF å OPC har hittat hit märker man. Akta så inte 18-årsregeln kommer å biter er i era små pojkrumpor.

Den dära 18-årsregeln missbrukas nog ganska så grovt i det här delforumet.
Citera
2015-01-21, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PzychoholicDream15

Det är ingen beef på gång, bara någon jävla toy som försöker trigga igång något. Det syns på handstilen att det inte är nån från MAG eller YR. Jävla toys som bara vill sabba, vill se beef så får ni beefa i eget namn.
Citera
2015-01-21, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purp
jag personligen hatar bögjävlar och jag tror att OCF filmen kommer suga en fet jävla balle med tanke på hur jävla dåliga dom är

Att vara homofob som du, är likställt med att vara rasist, din page....
Citera
2015-01-21, 20:59
Medlem
Kastaflaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purp
Haha, din jävla stackare. Du är nog KNAPPAST mycket bättre än OCF...

OnT: Personligen drar jag mig ifrån att dra förhastade slutsatser, även om jag kanske inte har FÖR höga förhoppningar heller...

F.ö. varför skulle några ur VR spitta exempelvis Tonys och MAG & YR? Är det gammalt groll som ligger till grund för det eller handlar det om det klassiska hybrissyndromet, dvs att Tonys kanske råkat gå över någon av deras tags med en millimeter och de snear totalt?
Citera
2015-01-21, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PzychoholicDream15
ehh har inga förhoppningar om OCF filmen, dom är ju rätt dåliga (+ Så är dom ju snitchez )

Kan bekräfta att det verkligen inte existerar en beef mellan dessa. Någon jävla horunge som svinat bara.

Ang OCF-filmen så är jag peppad på den bara för att det är göteborg och verkar dyka upp andra crews i den. Sen vad jag tycker om det gänget annars är väl en annan femma.
Citera
2015-01-22, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coatmeal
Ang OCF-filmen så är jag peppad på den bara för att det är göteborg och verkar dyka upp andra crews i den. Sen vad jag tycker om det gänget annars är väl en annan femma.

Vad jag har hört så skall det tydligen dyka upp lite F-ups i filmen
Citera
2015-01-22, 00:59
Bannlyst
Jo d låter ju jävligt logiskt att någon skulle gå och göra en fake spitt, det ät ju klart som fan att MAG o YR går in i beef, ska bli kul o se vem som vinner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in