2015-01-20, 18:03
Medlem
LasseFranGnestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PzychoholicDream15
Vad fan YR och MAG har ju drat tags över VR målningen vid seminariegatan.. Är det ny beef eller?

brunnsgatan e de väll? på lilla berg/väggen typ över den rosa med vita tags?
Citera
2015-01-20, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LasseFranGnesta
brunnsgatan e de väll? på lilla berg/väggen typ över den rosa med vita tags?

Ja just det så heter de!
Citera
2015-01-20, 23:25
Medlem
Graffigbgs avatar
Någon med mer bilder på nya beefs ?
Citera
2015-01-21, 08:16
Medlem
Citat:
Såg att HNC gått över UNF också Vid Botaniska eller vad det nu heter.

Hahaha såg den nyss, såg inte riktigt ut som HNC... Lite toy för dom, dom lägger ju finare taggar. Tror inte de var dom om jag får säga det.
Citera
2015-01-21, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carls
VR ligger i med beefandet iaf.

http://i.imgur.com/YkL1Ik1.jpg

http://i.imgur.com/410lL6b.jpg

Tycker Temper står för det mesta av spittandet i gbg, inte så konstigt h*n är ju lite sån hahaha
Citera
2015-01-21, 09:27
Medlem
Fet TSD piece vid Markland typ där ut mot bilvägen under en av brorna!!!
Citera
2015-01-21, 12:59
Bannlyst
fattar inte hur ni kan plocka upp UNF gång på gång, dom är helt okända, har aldrig i hela mitt liv sett en UNF tag, dom är la typ 13 år?
Citera
2015-01-21, 13:06
Medlem
överdriv inte nu det finns endå några tags i linne av UNF men dom är ju inte jättebra fast hoppas dom fortsätter

och är WeOne en tjej? Jag fattar vad du menar med dom där "signade" grejerna, det va lite gay av han /hon.
Citera
2015-01-21, 13:09
Bannlyst
Citat:
överdriv inte nu det finns endå några tags i linne av UNF men dom är ju inte jättebra fast hoppas dom fortsätter

och är WeOne en tjej? Jag fattar vad du menar med dom där "signade" grejerna, det va lite gay av han /hon.

Det är en tjej eller en bög, eller en blanding utan tvekan. Varför skulle den annars signa med grejer som att man inte ska basera efter kön och att det är okej att vara bög/lesbisk, och massa femenist skit.
Citera
2015-01-21, 13:11
Bannlyst
Att WeOne skulle vara homosexuell har man ju hört innan... Om det är en kille/tjej har jag dock ingen aning om.

Hur står det till I scenen då? Vilka syns mest? Taggar mest, pieces, throw-ups?
Citera
2015-01-21, 13:14
Medlem
Kastaflaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purp
Det är en tjej eller en bög, eller en blanding utan tvekan. Varför skulle den annars signa med grejer som att man inte ska basera efter kön och att det är okej att vara bög/lesbisk, och massa femenist skit.
Haha, herregud, pantade jävla idiot. Kanske ska lära dig att stava feminist-skit innan du ska häva ur dig grejor på internet? Folk får väl för fan signa vad de vill, det ska väl du ta och skita i. Och f.ö., tycker du att det är fel att vara homosexuell eller? Kanske har du även Siewert Öholm på speed dial?

OnT: Vad tror ni om OCF-filmen då, era ålfiskare? Blir det något av den eller kommer historien upprepa sig och släppet blir aldrig av?
Citera
2015-01-21, 13:20
Medlem
Ja, det är väl ingen nyhet att WeOne är bög, det var ju nån som gjorde en tråd om detta för ett år sen typ har jag för mig. Men det har ju inget med graff o göra.... Jag tycker ändå WeOne är helt okej på att tagga...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in