Ett sådant här fall är ytterst delikat, man måste liksom väga för och emot och inte förhasta sig.
Även tjejer som gillar hårda tag kan våldtas. Glöm inte det.
Den som är för individuella rättigheter måste tillerkänna den enskilde rätten att få spö när hon/han (och hen, ha ha) behöver det och rätten att avstå när så inte behövs.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Sturepl...tteg%C3%A5ngen
Många visste att den där stureplansbruden gillade att få spö. Helt plötsligt går hon ur kåtruset, mår dåligt och vill dra sig ur, men det struntade adonisarna i = våldtäkt.
Vad journalisterna bör fråga om är vilket safe word man hade.
Men om MB erkänt att man inte hade något säkerhetsord så måste man ärligt talat fråga sig vad detta handlat om.
Citat:
Citerar mitt eget uttalande ovan:
Sedan är det en del som eventuellt kan tyda på att någon (tänk juridiska konflikter etc) dragit i gång ett litet scheme mot karln för att använda hans BDSM-intresse för att sänka honom slutgiltigt.
Eventuellt är detta en komplott inte bara mot MB för all skit han ställt till med utan mot hela BDSM-kulturen. Vid fällande dom så är väl den ganska misskrediterad. Liberalismen och hbtq-rörelsen i sig är väl misskrediterad. Ju mer jag tänker på det så är detta ett extremt politiskt brottsmål.
Jag slås även av att MB:s tortyrkällare påminner rätt mycket om den i spökfilmen Gothika med Halle Berry. I den fanns en filmkamera i källaren. Tänk om det finns filmer från tortyrkällaren i Halland, kanske snurrande runt som små färgglada höstlöv i cyberrymden (har för mig någon var inne på något med filmning tidigare i tråden).