Citat:
Ursprungligen postat av essohasse
Citerar mig själv, tre veckor sedan.
Dags att skrika "visp12"!
Citat:
Ursprungligen postat av Visp12
Jag visste det ! Skrek mej hes när jag läste skiten,nu har jag ingen röst kvar. Undrar om han har varit medveten om dessa så kallade biverkningar hela tiden eller om han fått information av Farbror Vitrock i samband med §7-undersökningen ???
Hoppas rätten och alla inblandade ser igenom denna rättshaverist nu.Han har fått hålla på alldeles för länge att jönsa runt i rättsmaskineriet och skrika.
Skjut fanskapet på fläcken,jag har fan ingen lust att ödsla skattepengar på avskum !!
Så andra människor drabbas av avvikande sexualitet, spelberoende och kriminalitet pga biverkningarna av Parkinsons medicinen, men MB som gjort EXAKT dom sakerna "kan omöjligt" ha drabbats av dom biverkningarna, tänk lite förfan!
Varför skulle just MB vara immun mot dom biverkningarna (
hint; det är han inte.) och vad vet ni vilka biverkningar han drabbas av (
hint; det vet ni inte.)?
Klart MB kan drabbas av samma biverkningar som alla andra och han har ju haft problem med just spelberoende och sexuella avvikelser, EXAKT dom biverkningarna som hans medicin kan ge.
Så har han haft problem med det pga sin medicin ska det SJÄLVKLART tas med i beräkningen, bara för att ni är helt blåsta och lever i någon fantasivärld där ni tror ni bestämmer vilka biverkningar folk ska drabbas av eller inte så ska inte MB behandlas annorlunda pga det.
Så att börja "
skrika" (
oooooh vad cooooola ni är som vågar skrika och sånt!!
) för att MB äter en medicin som kan ha gett dessa effekter är helt efterblivet och skrik fan inte i närheten av mig.