2011-03-23, 11:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av randomdude.com
någon släkting som dött? men eftersom du vet att han/hon kommer till ett bättre ställe så borde det ju inte göra dig ledsen?

Bara för att jag kan prata med personen om hon kommer i min närhet, Så är jag inte en psykopat utan känslor.
Citera
2011-03-23, 12:52
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NordLandeRs
Text

Vill du bli taget på allvar kan du väl åtminstone lägga några minuter på stavningen, grammatiken och utförandet av det du vill ha sagt? Och undvika uttryck som "Whut" och vad mer du skrev. Fjant.
Citera
2011-03-23, 12:58
Medlem
Mummies avatar
Citat:
någon släkting som dött? men eftersom du vet att han/hon kommer till ett bättre ställe så borde det ju inte göra dig ledsen?

Även om man är medial så blir man ju ledsen när någon som står en nära dör.
Givetvis kommer man sakna samtalen och närheten till personen, det är inte samma sak när de dött sedan.
Som ande är man inte "kroppslig", man kan dessutom inte komma hem till personen eller ringa.
Så visst kan man sörja trots man är medial, man har ju förlorat en person.
Citera
2011-03-23, 13:40
Medlem
nuendasts avatar
Jösses så mycket skit och svammel det finns i den hör delen av forumet. TS är du hög?
Citera
2011-03-23, 17:10
Medlem
ninjaans avatar
Citat:
Inte något revolutions artat och förändrande till det bättre, Du jobbat med hela ditt liv?

Jag kan nog inte direkt säga att du har stake i dig aif.
precis! man har mer stake om man bor hemma hos morsan hela livet och lever på soc efter att hon kolat:/ får jag bara fråga om du går runt i mjukisbyxor hela dagarna, odlar gräs på överläppen och lever på pizza/kebab?
Citera
2011-03-23, 18:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ninjaan
precis! man har mer stake om man bor hemma hos morsan hela livet och lever på soc efter att hon kolat:/ får jag bara fråga om du går runt i mjukisbyxor hela dagarna, odlar gräs på överläppen och lever på pizza/kebab?
precis vad borgarna vill få dig att tro din kapitalist hjärntvättade pajas.
Citera
2011-03-23, 19:14
Medlem
Imbalidns avatar
Jag kan till en viss del hålla med TS. Tyvärr svamlar h*n lite väl mycket
för att det ska gå att utröna några tydligare tankar/uppfattningar.
Citera
2011-03-23, 22:02
Medlem
Folie
Citera
2011-03-23, 22:46
Medlem
ninjaans avatar
Citat:
precis vad borgarna vill få dig att tro din kapitalist hjärntvättade pajas.
nja nu blev det lite fel va?kolla på texten som du skrev en gång till, sedan kan du be om ursäkt
Citera
2011-03-24, 04:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
Jösses så mycket skit och svammel det finns i den hör delen av forumet. TS är du hög?

Det blir lite mycket skit i trådden, Jag menar hälften har ju denna doktrin och ovetenskap av the afterlife, Det ända folk verkar tänka på är att fixa en fett paycheck i slutet av månaden, Ingen verkar faktiskt bry sig om att leva sitt liv rätt.
Citera
2011-03-24, 04:52
Medlem
Parkers avatar
Citat:
Det blir lite mycket skit i trådden, Jag menar hälften har ju denna doktrin och ovetenskap av the afterlife, Det ända folk verkar tänka på är att fixa en fett paycheck i slutet av månaden, Ingen verkar faktiskt bry sig om att leva sitt liv rätt.

Och hur gör man det? Genom att undvika arbete och att knarka? Rösta på Sverigedemokraterna?
Citera
2011-03-24, 04:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Parker
Och hur gör man det? Genom att undvika arbete och att knarka? Rösta på Sverigedemokraterna?

Snarare, Slutar ha hat i hjärtat, Och slutar ser ner på sina med människor för vad dom står för!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in