2011-03-20, 22:22
Bannlyst
Skulle vilja diskuttera,

Hur många här vet reglerna?

Hur många är det som igentligen tror deras verklighet är verkligheten? Sjukt när man tänker på det!

Vilka här vet inte att man är på jorden för en specific anledning och inte för att jobba tills man dör?

Asså, Är alla i en stor jävla trans eller vad? En person frågade vad jag tror om gud och så, Jag ska utveckla.. Jag vill veta! Men jag har därimot inga tydliga bevis på detta, Därimot vet jag att ande världen existerar helt ärligt! Tvivla inte liksom det är bekräftat! Som om du tror att du kom till jorden för att jobba på ditt jobb tills du dör och föröka dig! Haha, Det är som om du tror att det dom skriver på nyheterna är sant!

Du undrar över domedagen kanse? Säg mig, Varför har alltid dom "Dödda" en dold historia bakom det hela? Dom som inte kan tala för sig hör av sig! Och vad gör vi? Vi sitter och bara chattar på FB och fortfarande bråkar om att bli varifierade eller bevisade att detta stämmer. Liksom WUT!

Om det brann någonstans och du hade brandslangen bredvid dig! Hade du låsats som om det regnar då? Jag liksom vägrar sitta och veta att dom flesta har fel uppfattning av hur och varför dom är på jorden, Det liksom är landsförräderi att agera mot det övernaturliga och dra till med häxor och gastar och jag vet inte!

Nån berättade, Att det inte är nu långt kvar! Sedan dom lurade med 11 september så har 3 världskriget startat, Det är bara en tids fråga i min menning. Men det är som om ingen bryr sig!

"Jag tror inte på gud" får man höra. Ja menar shit! Aldrig sett så många som förväxlat jord livet med pengar och omedvetet hamnat snett! REAGERA!!

Börjar jävligt lacka på att folk inte hittar sin egen övernaturliga del av sig själv utan hellre fokuserar på att skapa djävuls medel till folks vardag utan att dom vet om det!

Och nej jag är ingen kristen fanatiker eller liknande, Jag är bara jävligt ärlig!
Citera
2011-03-20, 22:25
Medlem
Ja men om du "vet reglerna" så kan du väl tala om vad de är till oss andra? Så kanske vi kan svara.
De flesta ser nog ingen större mening med livet mer än att "ha roligt" osv.
Citera
2011-03-20, 22:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ecglsd
Ja men om du "vet reglerna" så kan du väl tala om vad de är till oss andra? Så kanske vi kan svara.
De flesta ser nog ingen större mening med livet mer än att "ha roligt" osv.

Det har jag märkt, Men att ingen vet spel reglerna medvetet det är vad som får en att lacka!
Citera
2011-03-20, 22:33
Medlem
Parkers avatar
Citat:

Vilka regler?

Citat:
Du undrar över domedagen kanse? Säg mig, Varför har alltid dom "Dödda" en dold historia bakom det hela? Dom som inte kan tala för sig hör av sig! Och vad gör vi? Vi sitter och bara chattar på FB och fortfarande bråkar om att bli varifierade eller bevisade att detta stämmer. Liksom WUT!

Säger alla döda samma sak? Pekar samtliga ut ett visst datum som jordens undergång?

Citat:
Nån berättade, Att det inte är nu långt kvar! Sedan dom lurade med 11 september så har 3 världskriget startat, Det är bara en tids fråga i min menning. Men det är som om ingen bryr sig!

Vem är "nån"? En död stackare? Någons morfar? Turken på hörnet?

Citat:
Börjar jävligt lacka på att folk inte hittar sin egen övernaturliga del av sig själv utan hellre fokuserar på att skapa djävuls medel till folks vardag utan att dom vet om det!

Vad är det för medel? Råttfällor?

Citat:
Och nej jag är ingen kristen fanatiker eller liknande, Jag är bara jävligt ärlig!

Tja, någon typ av fanatiker är du i vilket fall som helst.
Citera
2011-03-20, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NordLandeRs
Skulle vilja diskuttera,

Hur många är det som igentligen tror deras verklighet är verkligheten? Sjukt när man tänker på det!

Vilka här vet inte att man är på jorden för en specific anledning och inte för att jobba tills man dör?

Asså, Är alla i en stor jävla trans eller vad? En person frågade vad jag tror om gud och så, Jag ska utveckla.. Jag vill veta! Men jag har därimot inga tydliga bevis på detta, Därimot vet jag att ande världen existerar helt ärligt! Tvivla inte liksom det är bekräftat! Som om du tror att du kom till jorden för att jobba på ditt jobb tills du dör och föröka dig! Haha, Det är som om du tror att det dom skriver på nyheterna är sant!

Om det brann någonstans och du hade brandslangen bredvid dig! Hade du låsats som om det regnar då? Jag liksom vägrar sitta och veta att dom flesta har fel uppfattning av hur och varför dom är på jorden, Det liksom är landsförräderi att agera mot det övernaturliga och dra till med häxor och gastar och jag vet inte!

"Jag tror inte på gud" får man höra. Ja menar shit! Aldrig sett så många som förväxlat jord livet med pengar och omedvetet hamnat snett! REAGERA!!

jaha du igen...
jag förstår på ett ungefär vad du skriver. men ännu en gång så vet jag inte riktigt vart du vill komma med allt det här ?
jag tror att du antingen är en av tidernas största geni eller tidernas största idiot.
Citera
2011-03-20, 22:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Parker
Vilka regler?
Säger alla döda samma sak? Pekar samtliga ut ett visst datum som jordens undergång?
Vem är "nån"? En död stackare? Någons morfar? Turken på hörnet?
Vad är det för medel? Råttfällor?
Tja, någon typ av fanatiker är du i vilket fall som helst.

Alla, Jag har pratat med har alla berättat, Sedan 11 september då dom 2 tornen fall, Kommer jordens undergång på börjas, Jag menar det är ju reda halv vägs nu när inte en generation ny som kommer vet att du är på jorden för att testas.

Dom dödda, Så som dom som blivit knäppta av sin egen stad med en kryppskytt från 3 fönster för att han ville stoppa dom att göra en diktatur av USA, Men det är redan hänt och bara dom levandes historia har hörts av det, Där av är JFK mordet löst för längesen.

De är mycket information man får tag i som andra inte vet eller tar seriöst för den delen. Men som dom nu väljer att berätta nu när dom ska avsluta sitt och gå mot ljuset, För dom vet reglerna i efterhand!
Citera
2011-03-20, 22:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av randomdude.com
jaha du igen...
jag förstår på ett ungefär vad du skriver. men ännu en gång så vet jag inte riktigt vart du vill komma med allt det här ?
jag tror att du antingen är en av tidernas största geni eller tidernas största idiot.

Så många är blinda till det faktum att man mattas av information from where? Hur kan jag veta allt detta tror du? DOM BERÄTTAR FÖR MIG! Jag försöker bara nå den som kommer göra något åt detta eller sakta men säkert sitta bredvid medans han vars namn inte borde nämna sitter och fiskar up själ efter själ för dom inte vet bättre.

Fo fack sake, Ta en seriöst nångång!
Senast redigerad av NordLandeRs 2011-03-20 kl. 22:44.
Citera
2011-03-20, 22:45
Bannlyst
Citat:
Så många är blinda till det faktum att man mattas av information from where? Hur kan jag veta allt detta tror du? DOM BERÄTTAR FÖR MIG!

Fo fack sake, Ta en seriöst nångång!
det är ganska svårt att ta dej seriöst när du:
1. stavar som en jävla 6 åring
2. förklarar väldigt dåligt
3. är allmänt flumm
Citera
2011-03-20, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av randomdude.com
det är ganska svårt att ta dej seriöst när du:
1. stavar som en jävla 6 åring
2. förklarar väldigt dåligt
3. är allmänt flumm

Du förstog att din religion är förstörd? Eller ja, Saboterad för att du inte vet?

Du väljer ju inte vad du ska göra på jorden, Det är bestämt redan!

Jobba eller bli utrottad, Är det rättvist tycker du? Att alla ska tjänna pengar på dig medans du sliter som ett djur för att en ny produkt ska kunnas köpas för att detta samhälle ska gå runt?

Jävla trans hela jävla skiten och det skulle jag tro våran reagering förstår, Därför han ler så jävla mycket när han tjännar blod pengar på andras lidande.

Men fortfarande får jag höra att det är medveted, Allt är redan fuckat! Vi sitter så djupt nere i skiten att folk till och med tar problemet "2 dagar senare" för att det är ju bara religion, Och det övernaturliga finns ju inte, Bara dom dårarna på FB som sitter och krigar för att du ska förstå att det gör det!
Citera
2011-03-20, 22:52
Medlem
Parkers avatar
Citat:
Alla, Jag har pratat med har alla berättat, Sedan 11 september då dom 2 tornen fall, Kommer jordens undergång på börjas, Jag menar det är ju reda halv vägs nu när inte en generation ny som kommer vet att du är på jorden för att testas.

Dom dödda, Så som dom som blivit knäppta av sin egen stad med en kryppskytt från 3 fönster för att han ville stoppa dom att göra en diktatur av USA, Men det är redan hänt och bara dom levandes historia har hörts av det, Där av är JFK mordet löst för längesen.

De är mycket information man får tag i som andra inte vet eller tar seriöst för den delen. Men som dom nu väljer att berätta nu när dom ska avsluta sitt och gå mot ljuset, För dom vet reglerna i efterhand!

Jag förstår knappt ett dyft av det där.

Men okej. De ska gå mot ljuset.Vad händer där? Allsång med Jesus? Boccia med Marilyn Monroe?
Citera
2011-03-20, 22:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Parker
Jag förstår knappt ett dyft av det där.

Men okej. De ska gå mot ljuset.Vad händer där? Allsång med Jesus? Boccia med Marilyn Monroe?

Jag vet tyvärr inte det, Men tydligen är det bara en "Portal" till en fjärran plats. Men nu när andra säger att det inte är öppet för alla, Bara dom som har gjort det bästa på jorden och har blivit "Testade" på något sätt för att bli mottagen dit!

Och allt är bara ett test för att få komma dit. Menningen med livet är att bli testad!
Senast redigerad av NordLandeRs 2011-03-20 kl. 22:58.
Citera
2011-03-20, 23:01
Medlem
Parkers avatar
Citat:
Jag vet tyvärr inte det, Men tydligen är det bara en "Portal" till en fjärran plats. Men nu när andra säger att det inte är öppet för alla, Bara dom som har gjort det bästa på jorden och har blivit "Testade" på något sätt för att bli mottagen dit!

Och allt är bara ett test för att få komma dit. Menningen med livet är att bli testad!

Okej. JAG tycker att du svamlar. Vad är det som gör din sanning mer sann än någon annans sanning? Varför har du rätt och de som tycker annorlunda fel?

Jag ser på din inläggshistorik att du är såväl knarkare som SD:are, vilket, i mina ögon, bara bekräftar att du inte har alla hästar hemma.

Tjipp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in