2013-03-10, 13:44
Bannlyst
Varför syns och räknas inte Laidbacks inlägg med i de som är ihopräknade på den egna användarprofilen eller bättre var för sig skulle förstås vara bättre på sin användarprofil? Då är det svårare att veta själv hur många inlägg man har i LB sett till övriga forumet angående ration.
Senast redigerad av anonymousforever 2013-03-10 kl. 13:47.
Citera
2013-03-10, 13:49
Medlem
Prollus avatar
500 inlägg för att komma in i passwordforumet va?
Citera
2013-03-10, 15:22
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prollu
500 inlägg för att komma in i passwordforumet va?
Flashback FAQ
Citera
2013-03-10, 18:39
Medlem
Hej flashback!

Jag har upptäckt att det inte finns några subkategorier under "Husdjur". Som, hund, katt, häst osv.
Varför har ni inte det? Detta tycker jag fattas och skulle uppskattas av många, speciellt Hund!
Det blir då lättare att diskutera djurens beteenden och tipsa varandra om allt möjligt ifrån dieter till hur man ska lära sin hund olika tricks och även ge tips på olika sådana till hygien etc etc etc...

Mitt förslag är att låta dom vanligaste husdjuren ha sitt egna ställe, som just hund, katt och häst. Men även reptiler. Sen kan man ha "Övriga husdjur" där man kan diskutera om dom mindre vanliga husdjuren.

Mvh
Citera
2013-03-10, 18:52
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UpptagetUsernamn
Hej flashback!

Jag har upptäckt att det inte finns några subkategorier under "Husdjur". Som, hund, katt, häst osv.
Varför har ni inte det? Detta tycker jag fattas och skulle uppskattas av många, speciellt Hund!
Det blir då lättare att diskutera djurens beteenden och tipsa varandra om allt möjligt ifrån dieter till hur man ska lära sin hund olika tricks och även ge tips på olika sådana till hygien etc etc etc...

Mitt förslag är att låta dom vanligaste husdjuren ha sitt egna ställe, som just hund, katt och häst. Men även reptiler. Sen kan man ha "Övriga husdjur" där man kan diskutera om dom mindre vanliga husdjuren.

Mvh

FAQ - https://www.flashback.org/t1203115

Q: Jag tycker det saknas ett del- eller underforum. Hur gör jag för att ni ska starta nytt del/underforum?
A: Kolla först i 'Sammanställning av alla föreslagna nya forum och underforum' https://www.flashback.org/t909634 . Finns förslaget redan med så fortsätt argumentera i en befintlig tråd. Om inte så är det bara att starta en ny tråd där förslaget presenteras. Tumregeln för att ett nytt forum ska övervägas är att man kan presentera 30 befintliga och hyfsat aktuella trådar som kan platsa där.
Citera
2013-03-10, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
FAQ - https://www.flashback.org/t1203115

Q: Jag tycker det saknas ett del- eller underforum. Hur gör jag för att ni ska starta nytt del/underforum?
A: Kolla först i 'Sammanställning av alla föreslagna nya forum och underforum' https://www.flashback.org/t909634 . Finns förslaget redan med så fortsätt argumentera i en befintlig tråd. Om inte så är det bara att starta en ny tråd där förslaget presenteras. Tumregeln för att ett nytt forum ska övervägas är att man kan presentera 30 befintliga och hyfsat aktuella trådar som kan platsa där.

Jaha, det fanns inte med i listan där. Men jag tror inte jag orkar leta upp 30 trådar och sen göra en tråd där dom presenteras med risken att tråden tas bort och då allt mitt arbete går förlorat.

Ger uppdraget till någon annan som har tid, om någon vill ta det.
Citera
2013-03-10, 19:52
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Har kollat lite på regler men jag vill inte riskera att ha missat något så min fråga är:

Jag har en länk under min signatur som heter "vilken låt är jag idag".

Jag funderar på att byta ut namnet till Dagens klipp eller liknade och undrar om det finns någon typ av "klipp" jag inte får lägga upp??
Citera
2013-03-10, 20:07
Bannlyst
Snälla kan ni inte ta bort så att nya medlemmar som inte varit medlemmar i 3 dagar än kan skicka pm? Får varje dag spam från ''recently registred'' medlemmar i min pm inbox.
Citera
2013-03-10, 20:08
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
Har kollat lite på regler men jag vill inte riskera att ha missat något så min fråga är:

Jag har en länk under min signatur som heter "vilken låt är jag idag".

Jag funderar på att byta ut namnet till Dagens klipp eller liknade och undrar om det finns någon typ av "klipp" jag inte får lägga upp??

Barnporr är väl det jag kommer på just nu, själva klippet är ju inte Flashbacks problem eftersom det inte ligger på våra servrar, men barnporr är det ju förbjudet att länka till öht. Är det äckliga/opassande saker så kan det vara bussigt med en NSFW-text (Not Safe For Work) den dagen.

Citat:
Ursprungligen postat av PabloPicachu
Snälla kan ni inte ta bort så att nya medlemmar som inte varit medlemmar i 3 dagar än kan skicka pm? Får varje dag spam från ''recently registred'' medlemmar i min pm inbox.

Rapportera dom så gör vi vad vi kan åt det.
Senast redigerad av b0gfetto 2013-03-10 kl. 20:10.
Citera
2013-03-10, 20:23
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Barnporr är väl det jag kommer på just nu

Okimoki. Tack!!

Edit: Barnporr kommer aldrig att länkas även om det skulle vara Ok

Tänkte mer på olika videos där folk råkar illa ut eller liknande saker.
Citera
2013-03-10, 21:30
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
Tänkte mer på olika videos där folk råkar illa ut eller liknande saker.
Så länge du inte bryter mot 1.01 när det gäller att tjäna pengar på länken så lägger inte Flashback någon moralisk tanke över vad du länkar till.
Citera
2013-03-10, 21:37
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Så länge du inte bryter mot 1.01 när det gäller att tjäna pengar på länken så lägger inte Flashback någon moralisk tanke över vad du länkar till.

Tack.

Tenderar att läsa för fort och klanta mig så jag ville vara säker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in