Citat:
Ursprungligen postat av Joomla
Angående gulmarkeringarna av announcements: Finns det inget sätt att stänga av dem? Jag anser mig själv nog forumorienterad, eller icke-invalid om man så behagar, för att förstå att jag ska söka och läsa meddelandena i delforumet innan jag postar. Postar jag inte så lurkar jag och då är inte meddelandena av nytta för mig. Rent principiellt är det bara ett utstickande element som förstör det i övrigt färgneutrala forumet.
Vanesak? Förändringsovilja? Ja respektive nej. Jag gjorde omställningen och vande om mig med att visa reklam på forumet eftersom det hjälper forumet direkt.
Kan man inte bara lägga till en väldigt enkel opt-out under kontrollpanelen? Lämpligtvis efter att man fått laidback-tillgång eftersom man bör vara något forumorienterad då man möter de kriterierna. Eller finns det någon som kan knacka ihop ett greasemonkey-tillägg?
Jo, det är möjligt. Tanken är att det ska bli bättre, kanske en möjlighet för oss att likt moderatormeddelanden ha en popup av announcements var gång de uppdateras. Läs en gång, ta åt dig.
Vad vi har nu är bättre än tidigare, och det ska bli bättre.
(Till de som lider av det - modda själva med stylus el. dyl.)