2013-02-15, 21:57
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Precis som du har gjort. Eller gjorde du det inte själv?
Samma fråga har ställts två gånger ikväll i tråden. Det är den 15nde februari och första kvällen på sportlovet.
Citera
2013-02-20, 01:00
Medlem
Kommer varningar som bryter mot 1.06 upp i Tilldelade varningar och avstängningar med tillhörande inlägg?
Citera
2013-02-20, 02:25
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peteq
Kommer varningar som bryter mot 1.06 upp i Tilldelade varningar och avstängningar med tillhörande inlägg?
Ja, men som gäller för alla noteringar så är det endast den varnade/avstängde och moderatorerna som kan se det.
Citera
2013-02-20, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Ja, men som gäller för alla noteringar så är det endast den varnade/avstängde och moderatorerna som kan se det.
Låt oss då säga att en obehörig kommer in på ett konto som har en varning för 1.06. Då kan den personen läsa inlägget och exempelvis få reda på en annan användares identitet? tycker i så fall att inlägget som bröt mot 1.06 inte borde finnas tillgängligt alls för användare under Tilldelade varningar och avstängningar.
Citera
2013-02-20, 06:50
Medlem
johanness avatar
Citat:
Låt oss då säga att en obehörig kommer in på ett konto som har en varning för 1.06. Då kan den personen läsa inlägget och exempelvis få reda på en annan användares identitet? tycker i så fall att inlägget som bröt mot 1.06 inte borde finnas tillgängligt alls för användare under Tilldelade varningar och avstängningar.
kan användare se de egna inlägg de fått raderade bara för att de fått en varning för inlägget? det var nytt för mig.
Citera
2013-02-20, 07:29
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Fast att man fått en varning/avstängning för 1.06 är ju inte ett kvitto på att informationen är korrekt.

Citat:
Ursprungligen postat av johannes
kan användare se de egna inlägg de fått raderade bara för att de fått en varning för inlägget? det var nytt för mig.
Användare kan nu se sina varningar
Citera
2013-02-20, 17:01
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Hux flux ser jag att jag är utloggad, trots att jag bara har ett fönster uppe och varit aktiv senaste minuten. Har inte ändrat några som helst inställningar, ej heller inställning Två ggr har det hänt denna dag. Vad kan det bero på?
Citera
2013-02-20, 20:34
Medlem
wilmingtons avatar
Kan man hitta inlägg från 2003? Har inlägg äldre än ett visst datum tagits bort?
Citera
2013-02-21, 18:43
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wilmington
Kan man hitta inlägg från 2003? Har inlägg äldre än ett visst datum tagits bort?
2003 råkar ju ligga i början av tidsspannet av forumets existens, så du kan ju alltid prova göra en sökning (välj Visa inlägg) och sedan sortera resultaten fallande.

Men att hitta inlägg från en viss tidsperiod kan vara svårt. Du kan prova googla istället. Ha med årtalet i sökningen (eller prova använda googles egna datumavgränsning) samt skriv "site:flashback.org" i slutet så får du enbart resultat från forumet.
Citera
2013-02-21, 18:59
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Jag har ångrat mig och vill ladda upp den avatar jag hade innan men inget händer?

Det är samma bild osv så vart kan problemet vara?
Citera
2013-02-21, 19:03
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
Jag har ångrat mig och vill ladda upp den avatar jag hade innan men inget händer?

Det är samma bild osv så vart kan problemet vara?
Tryck Ctrl+F5
Citera
2013-02-21, 19:59
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Tryck Ctrl+F5

Du är grym!!!!*KRAM*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera