2013-01-29, 16:21
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattelol
Finns det någon specifik anledning till varför endast de 1000 senaste skrivna inläggen syns under "Mina inlägg"? Finns det möjlighet att se de andra?

Sök på a:Mattelol och sortera inläggen efter stigande så ser du dom första.
Citera
2013-01-29, 16:26
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Sök på a:Mattelol och sortera inläggen efter stigande så ser du dom första.

Tack! Det är dock bara de första 500 inläggen som syns, vilket betyder att jag, som har 2208 inlägg med detta, ej kan se inlägg 501-1207, eller?
Citera
2013-01-29, 16:48
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattelol
Tack! Det är dock bara de första 500 inläggen som syns, vilket betyder att jag, som har 2208 inlägg med detta, ej kan se inlägg 501-1207, eller?

Jag är osäker, det verkar som att det ska gå om man söker i delforum men då får du ju inte alla i ordning. Här är en tråd som tar upp det https://www.flashback.org/t1441616 .
Citera
2013-01-29, 17:16
Medlem
flashgrenades avatar
Får man ifrågasätta personen på en användares avatar, eller bryter man anonymitetsregeln då?

Får jag fråga t ex: Varför är din avatar en bild på Loretta Laxnacke som hon lagt upp på sin blogg?
Citera
2013-01-29, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashgrenade
Får man ifrågasätta personen på en användares avatar, eller bryter man anonymitetsregeln då?

Får jag fråga t ex: Varför är din avatar en bild på Loretta Laxnacke som hon lagt upp på sin blogg?

Varför göra det för överhuvudtaget? Ta det i PM i så fall.

-----------------------

https://www.flashback.org/t2068791

Varför tillåts dessa trådar på forumet, borde det inte vara dags snart med en regel som är emot saker som endast har som uppsåt att sprida dålig stämning, hat, offtopic och osämja? Man kan gå isär åsiktsmässigt på flera sätt, men det här är det absolut sämsta sättet att göra det på enligt mig. Såhär diskuterar 5 åringar, inte 18 åringar.

Är vi inte bättre än så?
Senast redigerad av 8332 2013-01-29 kl. 17:36.
Citera
2013-01-29, 18:13
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashgrenade

Självklart får du fråga (i PM).
Citera
2013-01-29, 18:16
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8332

Varför tillåts dessa trådar på forumet, borde det inte vara dags snart med en regel som är emot saker som endast har som uppsåt att sprida dålig stämning, hat, offtopic och osämja? Man kan gå isär åsiktsmässigt på flera sätt, men det här är det absolut sämsta sättet att göra det på enligt mig. Såhär diskuterar 5 åringar, inte 18 åringar.

Är vi inte bättre än så?
Provokation kan i bästa fall ge en bra diskussion och även trolltrådar. Nu säger jag inte att trolltrådar nödvändigtvis blir mer än just trams, men jag tycker det finns fall med dåliga trådstarter som blivit bra diskussioner. Provokation och ironi/satir är ju dessutom sätt att i sig presentera argument. Ett ganska klassiskt exempel, och egentligen det enda exemplet jag har (dock ett bra sådant) är "Ett anspråkslöst förslag". Vem ska förresten avgöra vad som är ett inlägg med uppsåt att sprida "osämja" och hat, och vad som är tänkt att vara provokativt för att stimulera till nya tankar?
Citera
2013-01-29, 19:13
Medlem
micaeles avatar
Citat:

Är vi inte bättre än så?
Du önskar kväsa andra människors åsikter för att de anses tramsiga eller orelevanta i din världsbild?

Skapa regler mot trådar som skapar dålig stämning och osämja...varför söker du inte som diktator till Nordkorea direkt?
Senast redigerad av micaele 2013-01-29 kl. 19:49. Anledning: Fyftningssel
Citera
2013-01-29, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Du önskar kväsa andra människors åsikter för att de anses tramsiga eller orelevanta i din världsbild?

Så om jag skapar en tråd i Bostad, hem och trädgård, Inredning med rubriken "NI SOM GILLAR INREDNING, ÄR NI BÖGAR?" så ser du inga som helst problem med det? Du tycker inte att det finns vissa saker som inte enbart anses tramsiga eller orelevanta i mina ögon?
Citera
2013-01-29, 21:00
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Så om jag skapar en tråd i Bostad, hem och trädgård, Inredning med rubriken "NI SOM GILLAR INREDNING, ÄR NI BÖGAR?" så ser du inga som helst problem med det? Du tycker inte att det finns vissa saker som inte enbart anses tramsiga eller orelevanta i mina ögon?
Moderatorerna i det forumet skulle nog ha problem med det eftersom ditt topic handlar om sexualitet och inte Bostad, hem och trädgård...
Citera
2013-01-31, 15:44
Medlem
NirvanAs avatar
Hur kan en knarkannons få vara kvar i 15timmar (as we speak), sover moderatorerna?
Citera
2013-01-31, 15:51
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Hur kan en knarkannons få vara kvar i 15timmar (as we speak), sover moderatorerna?

Är modsen i den forumsdelen online?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in