2013-02-13, 21:28
Medlem
hashish-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isei
Om jag ser en stor mastodonttråd på 2000 sidor och ser att den har en röd markering, alltså att jag har svarat i den. Kan jag då hitta till mitt/mina inlägg enkelt då? Jag skulle kunna posta ett "adaswdaw"-inlägg och klicka på "hitta fler inlägg av Isei i tråden" för att sedan få mitt inlägg bortplockat, men det måste finnas ett enklare sätt? Har för mig att jag har vetat om någont sånt men minns inget.

sök på ditt nick i tråden.
Citera
2013-02-13, 21:28
Medlem
Ragwings avatar
Citat:
Om jag ser en stor mastodonttråd på 2000 sidor och ser att den har en röd markering, alltså att jag har svarat i den. Kan jag då hitta till mitt/mina inlägg enkelt då? Jag skulle kunna posta ett "adaswdaw"-inlägg och klicka på "hitta fler inlägg av Isei i tråden" för att sedan få mitt inlägg bortplockat, men det måste finnas ett enklare sätt? Har för mig att jag har vetat om någont sånt men minns inget.
Ämnesverktyg -> Visa mina inlägg i det här ämnet.
Citera
2013-02-13, 23:39
Medlem
crillecrilles avatar
Efter att ha lagt märke till att mina prenumerationer vägrat bli "ofetade" efter att jag läst dom så har jag två frågor.

Hur mycket får plats i kakan? Tog bort den som har hand om prenumerationerna samt raderade ett hundratal prenumerationer. Nu fungerar det igen.

Har jag missat nåt?
Citera
2013-02-14, 00:31
Medlem
Amazonites avatar
Försöker komma in på forumdelen "Invites". Har hört att man ska ha varit medlem i 6 månader och skrivit minst 100 inlägg. Jag uppfyller kraven men ändå så får jag upp:

Har jag missat något?
Citera
2013-02-14, 00:59
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazonite
Försöker komma in på forumdelen "Invites". Har hört att man ska ha varit medlem i 6 månader och skrivit minst 100 inlägg. Jag uppfyller kraven men ändå så får jag upp:

Har jag missat något?
https://www.flashback.org/announcement.php?f=282

"Det är dock tillåtet att byta och skänka bort invites/konton till torrenttrackers och DC-hubbar i det förmodererade Invitesforumet. Kravet för tillgång dit är sex månaders medlemskap och 200+ inlägg. Läs regelverket noga innan ni postar där."
Citera
2013-02-14, 01:15
Medlem
Amazonites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
https://www.flashback.org/announcement.php?f=282

"Det är dock tillåtet att byta och skänka bort invites/konton till torrenttrackers och DC-hubbar i det förmodererade Invitesforumet. Kravet för tillgång dit är sex månaders medlemskap och 200+ inlägg. Läs regelverket noga innan ni postar där."
Det kanske va 100+ förut. Ajaa, får väl försöka nästa år eller nåt.
Citera
2013-02-14, 15:51
Medlem
Azzainzs avatar
Detta är mitt första forum. Jag ville bara fråga hur man lägger upp inlägg på flashbacks forum! Om du vet hur, skicka ett privatmeddelande till mig! Tack.

Citera
2013-02-14, 16:03
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azzainz
Detta är mitt första forum. Jag ville bara fråga hur man lägger upp inlägg på flashbacks forum! Om du vet hur, skicka ett privatmeddelande till mig! Tack.

Tja du lyckades ju med detta så bara fortsätt i samma stil.
För du kan väl inte mena starta en ny tråd?
Då går du in i forumet du vill placera tråden så finns knappen "nytt ämne" på vänster sida både högst upp och ner.
Senast redigerad av .ZoeJane. 2013-02-14 kl. 16:05.
Citera
2013-02-15, 15:24
Bannlyst
Säg att en person outar sig i PM till mig.

Kan jag använda det i någon tråd? Att typ säga: X har skrivit vem h*n är och jag kan säga att h*n kommer ifrån Sthlm.

Eller typ: X är *** **** (riktiga namnet)

Eller får jag inte nämna det alls?

Om jag RPat det för något så ser ju mod vem det är och då sprids det vidare?

Dåligt formulerad fråga, jag ber om ursäkt för det, är lite uppe i varv.
Citera
2013-02-15, 20:43
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Säg att en person outar sig i PM till mig.

Kan jag använda det i någon tråd? Att typ säga: X har skrivit vem h*n är och jag kan säga att h*n kommer ifrån Sthlm.

Eller typ: X är *** **** (riktiga namnet)

Eller får jag inte nämna det alls?

Om jag RPat det för något så ser ju mod vem det är och då sprids det vidare?

Dåligt formulerad fråga, jag ber om ursäkt för det, är lite uppe i varv.

Nej, du får inte nämna det alls om inte personen skriver det själv på forumet. Regel 1.06.

Moderatorerna för inte vidare såna saker, då blir man kortvarig.
Citera
2013-02-15, 20:56
Medlem
hur gör man inlägg här i flashback?
Citera
2013-02-15, 21:55
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafug
hur gör man inlägg här i flashback?

Precis som du har gjort. Eller gjorde du det inte själv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in