2011-06-27, 14:45
Citat:
Jag skrev ner exempel, det borde vara substans nog och googlar nu fram dom åt dig.
Ursprungligen postat av BaalZeBub
Lika bra att ta upp avslutningen av Salfords inlägg också, så att det inte ser ut som om jag missat den.
'Verkar ha'? 'nyhetsvärde'? Exempel utan länkar?
Det finns ingenting av minsta substans i vad du skriver ovan, som någon kan bemöta.
'Verkar ha'? 'nyhetsvärde'? Exempel utan länkar?
Det finns ingenting av minsta substans i vad du skriver ovan, som någon kan bemöta.
http://politisktinkorrekt.info/2011/...ka-rulltrappa/
http://politisktinkorrekt.info/2011/...d-levande-orm/
"Pursvensk" är också ett begrepp som enligt mig är racistiskt.
Kan du inte nu faktiskt bemöta det jag skriver istället för att försöka undvika det i bästa mån?
Citat:
Kan du inte bemöta mina påståenden? Varför delade du upp min punkt 2 och fortsätter undvika min påståenden?
Nu har du verkligen gått vilse i någon slags fantasiland. Kom tillbaka till diskussionen, artikeln och ev. länkar om du har något att säga.
Och du, 'dom borde skriva'?
Och du, 'dom borde skriva'?
Citat:
Tycker du påståendet "Fotbollsskola för beslöjade muslimer" är en helt korrekt slutsats om du läser PIs källor? Är det verkligen det? Eller är det så att PI bara har valt ut bilder på beslöjade tjejer för att kunna påstå att det skulle vara bara för muslimer? Det har ingenting med islam eller muslimer att göra utan som mest invandrare och därför är påståendet att det är "till" för muslimer, felaktigt.
Åh nej, du tillhör väl inte den där gruppen som inte kan elementär predikatlogik? Alla uttalanden handlar inte om alla. Det existerar minst en människa, sådana att den är jag. Det betyder inte att alla är födda i Falun. o.s.v
Citat:
Förutom att hela artikeln beskriver företeelsen som ett "haveri". Ingen kan förneka att det är positivt för integrationen att dom lär sig bättre svenska osv men frågan som du inte svarar på är varför PI då kritiserar istället för att uppmuntra.
Det du påstår här är helt utan grund i artikeln!
Citat:
Istället för att kasta sten i glashus och kritisera mitt logiska beslutsfattande kan du läsa citatet:
Nej, vi får vara glada att du inte lägger till mer, eftersom du återigen får underkänt i elementär logik. Artikeln innehåller inget påstående om att alla invandrare i Borlänge skulle vara dessa intältade somaliskor. Det finns bara i din fantasi.
"Kenneth Persson talade om integration och mångfald i Borlänge kommun – mao, hundratals analfabeter som går på bidrag utgör den mångfalden."
Där har du ett ganska tydligt citat som framstället alla invandrare som analfabeter på bidrag. Det är ganska svart på vitt och jag undrar hur du skall slingra dig ur det här.
Lägger in en artikeln som tydligen avfärdar PI som rasistsida totalt. För det är nämligen, ironiskt nog en svensk som är en av dom dömda, precis nu när rasistanklagelserna kommer så "sviktar" PI för trycket som dom själva hade uttryckt det om det handlade om "gammelmedia". Nu har dom ju faktiskt skrivit flera gånger om brottslingar som är svenska och då kan dom ju inte vara rasister. Även fast kommentarerna på artikeln är ganska överens att detta bara är ett litet statistiskt undantag och MENA-monstren står för all annan kriminell verksamhet.
http://politisktinkorrekt.info/2011/...nga-personran/
Senast redigerad av Salford 2011-06-27 kl. 14:53.
Senast redigerad av Salford 2011-06-27 kl. 14:53.