2010-07-16, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Känns det tungt att kunna läsa ocensurerade saker?

Oj, så ocensurerat. Patetisk är ordet.
Citera
2010-07-16, 20:46
Medlem
Olvards avatar
Politiskt inkorrekt är nog bland de mest politiskt korrekta sajter jag skådat, aftonbladet inräknat.
Citera
2010-07-16, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olvard
Politiskt inkorrekt är nog bland de mest politiskt korrekta sajter jag skådat, aftonbladet inräknat.

Du har helt rätt. PI är det nya PK.
Citera
2010-07-16, 22:27
Medlem
Ett-Nolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raventon
Oj, så ocensurerat. Patetisk är ordet.

Vad är det som är patetiskt?
Citera
2010-07-16, 23:53
Medlem
Citat:
Patetisk sida, patetiska "redaktörer", patetiska "läsare". Punkt slut.

Jag håller helt med.

Det kan finnas en del bra artiklar som de länkar till, visst.

Men totalt är PI rasistisk, fördomsfull och innehåller en hel del
kommentarer som får vara kvar trots deras fina regelverk...

Det är väl de som kommenterar som egentligen är värst.

De är säkert SD:are till stor del men sällan har så få gjort så
mycket illa för SD än dessa vetvillingar.

Jag vet att SD centralt tycker PI är till deras nackdel!!!!!!!!!!!!

OBS! Att PI hänger ut personer som inte är dömda är kanske det värsta
av allt och är så korkat att en kork skulle sjunka av sin egen rodnad. Ds.
Senast redigerad av Goriot 2010-07-16 kl. 23:56.
Citera
2010-07-17, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-Noll
Vad är det som är patetiskt?

Tänkte svara dig men Goriot summerade det hela hyfsat.
Citera
2010-07-17, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goriot
Och det gör ju inte gammelmedia med sin höga etik förstås Jag kan råda dig att kolla i tidningarna de senaste dagarna.
Citera
2010-07-17, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zatzy
Och det gör ju inte gammelmedia med sin höga etik förstås Jag kan råda dig att kolla i tidningarna de senaste dagarna.

Väldigt ofta handlar det om personer som har erkänt eller har ett medialt intresse.
Citera
2010-07-17, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goriot

Internationelt får det nästan anses vara standard att tidningar redogör för vem som har blivit åtalad för vilket brott. Det handlar inte om att hänga ut, ingen är ju skyldig innan fällande dom har avkunnats, utan om informativ samhällsjournalistik till gagn för medborgarna. Så kan du t ex i USA läsa i lokaltidningen att "32-årige John Adams, hemmahörande på 22 West Street, igår åtalades för narkotikabrott". Det är inte att hänga ut.

Menar du att hela USA skall rodna därför att de tillämpar ett system som inte finns i Sverige i någon större utsträckning?
Citera
2010-07-17, 11:55
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Väldigt ofta handlar det om personer som har erkänt eller har ett medialt intresse.
Du är en sån här person som förvarar det mångkulturella till varje pris.Framför allt svider det väl att dina små älsklingar begår en massa brott i Sverige vilket PI inte drar sig för att publicera.Nej du och dina gelikar är vana vid AB och resten av gänget som hellre sopar allt under mattan vilket blir svårare och svårare.
Citera
2010-07-17, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Internationelt får det nästan anses vara standard att tidningar redogör för vem som har blivit åtalad för vilket brott. Det handlar inte om att hänga ut, ingen är ju skyldig innan fällande dom har avkunnats, utan om informativ samhällsjournalistik till gagn för medborgarna. Så kan du t ex i USA läsa i lokaltidningen att "32-årige John Adams, hemmahörande på 22 West Street, igår åtalades för narkotikabrott". Det är inte att hänga ut.

Menar du att hela USA skall rodna därför att de tillämpar ett system som inte finns i Sverige i någon större utsträckning?

Skitsnack. Det är precis det man gör. Kom inte med samma försvar som dom kör med. PI's taktik är att bygga på fördomarna, skyldig eller ej, det skiter dom totalt i. Gärna med en bild också som kompletterar "uthängandet".

Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Du är en sån här person som förvarar det mångkulturella till varje pris.Framför allt svider det väl att dina små älsklingar begår en massa brott i Sverige vilket PI inte drar sig för att publicera.Nej du och dina gelikar är vana vid AB och resten av gänget som hellre sopar allt under mattan vilket blir svårare och svårare.

Du är en sån här person som har totalt noll koll. Jag försvarar inte människor som begår brott, invandrare eller ej. Synd att du är för infantil för att förstå saker och ting. Med tanke på ditt uttalande så förstår jag att du hänger på PI. Du är precis den klientel som dom siktar på, dvs korkade människor.
Citera
2010-07-17, 12:49
Medlem
Citat:

Du är en sån här person som har totalt noll koll. Jag försvarar inte människor som begår brott, invandrare eller ej. Synd att du är för infantil för att förstå saker och ting. Med tanke på ditt uttalande så förstår jag att du hänger på PI. Du är precis den klientel som dom siktar på, dvs korkade människor.
Oj, vad du tar i Med tanke på att PI är större än Newsmill, Realtid m. fl siter och har enligt egen utsago cirka 250.000 unika besök per månad. Så är det illavarslande för Sveriges framtid. Tur att det finns intelligenta människor som dig i landet då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in