Jag har varit på vårdcentralen säkert 5-6 gånger och frågat vad det är för fel på min hud, har läst lite om symptomen på Psoriasis och det stämmer ganska bra, jag blir svullen i ansiktet ibland nästan alltid svullna ögon, torrfläckar på låren i armvecken, knäväcken på vaderna eller ja nästan över hela kroppen men det är oftast inga stora områden ibörjan utan fläckar som så småning om växer ihop av den förbannade jävla piss klådan

..
och ibland är det borta helt och jag får falska förhoppningar varje gång om att det är över, men så kommer det alltid tillbaka efter nån vecka har alltid märkt att det nästan alltid är på en söndag det bryter ut eller om jag druckit.. Har ganska mycket ångest och är stressad ofta och sover väll inte så värst bra men det är ju för att det kliar så in i helvete
har fått tabletter för att stoppa klådan som inte funkade så värst bra har ätit upp dom och slängt förpackingen så kommer inte ihåg vad dom heter.. har fått väldigt många olika sorters cortison salvor men nu senast fick jag Dermovat 0.05% extra stark steroid. Men när jag varit utomlands på vintarna då och solat och badat i saltvatten har det försvunnit tills jag kommer hem så att säga.. Jävla piss liv