vad trist att ingen ännu har tagit upp att det kan (observera kan vara möjligt, inte direkt medicinskt bevisat) hjälpa otroligt mycket att må bra och leva nyttigt, finns många listor på bra mat att äta när man har psoriasis (googla mat+psoriasis) träna och inte stressa.
Jag har under ca 15 års tid testat olika sorters kortison (mjukgör men hjälper absolut inte mer), emuolja (fungerade ok, men blev extremt kladdigt), aloeverakräm från forever living (fungerade ok om jag smörjde två gånger VARJE dag) och nu Daivonex kombinerat med mycket mjukgörande, ibland Propyless ibland hederlig olivolja. Det sistnämnda fungerar väl bäst men jag märker MEST skillnad på mina utslag (smalben, fötter, knän, armbågar) när jag mår bra och äter bra - precis det många med psoriasis rekommenderar!!!! fast tydligen inte här
Så testa att ändra er livsstil (såvida ni inte redan är nyttiga) och tankesätt till det bättre i kombination med vilket läkemedel ni än använder, för mig fungerar det så det kanske fungerar för er med.