2009-02-06, 12:05
Medlem
Drakfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny_bravo
Joo men frågan är hur jag ska få till "klädesplagget", är det bara ta ett lakan och kasta runt och hoppas på det bästa eller finns det någon sykunnig som har några tips på hur jag fixar till det på ett snyggt sätt?

Lakan + säkerhetsnål.
Citera
2009-02-08, 17:20
Medlem
knekt sparvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drakfisk
Lakan + säkerhetsnål.
+ krimskrams att ha på huvudet.
Citera
2009-02-11, 05:54
Medlem
RexPluraliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potatismus
90-tals fest på gång, vad är en passande klädsel? Det känns skit larvigt eftersom det var så nyss men jag kan fan inte komma på vad som verkligen var TYPISKT 90-tal, backstreet boys?! Snälla hjälp en tappad jävel.

Grunge förfan!
Citera
2009-02-13, 14:05
Medlem
incinerate!s avatar
Kan någon ge ENKLA tips på maskerad med tema: SUPERHJÄLTE!
Alla tips är bra tips(utom dom dåliga )

Funderar på:
The Punisher
Kicki Danielsson
Citera
2009-02-17, 22:21
Medlem
Tord_Ywels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potatismus
90-tals fest på gång, vad är en passande klädsel? Det känns skit larvigt eftersom det var så nyss men jag kan fan inte komma på vad som verkligen var TYPISKT 90-tal, backstreet boys?! Snälla hjälp en tappad jävel.

Har samma problem som dig fast en fest med 80-tals tema. Problemet är att jag har ett rätt rejält skägg som jag inte orkar raka av mig för en sådan trivial grej som en maskeradfest och det gör det ännu svårare att hitta på något, så tips är välkomna.
Citera
2009-02-19, 16:39
Medlem
MorbrorStuarts avatar
Vad för färg ska jag köpa när jag vill måla mig till en maskerad? Går det att köpa på till exempel Åhléns?
Citera
2009-02-19, 21:38
Medlem
manskrafts avatar
Tema: Vad du är om 10 år

Jag ska på en maskerad och temat är "vad du är om 10 år". JAg kan för mitt liv inte komma på någonting som inte blir för pretto, vill liksom att folk ska skratta.
Kan tilläggas att jag är 18 år, kille och inte har en jävla aning om vad jag ska göra framöver.
Citera
2009-02-22, 19:16
Medlem
www.mov.blogg.se

Som ni ser i länken ska jag antagligen på krogen nästa lörda, tema Film! Är kille och har halvlångt hår, nåra tips? Skulle kunna spara mustasch då ja e halvvägs redan nu, men vet inte riktigt vad som kan passa? Verkar fett kul iaf!

Langa på tips om klassiska filmkaraktärer man kan passa in på?
Citera
2009-02-23, 23:00
Medlem
Och jag har gott & ont-tema på gång, till på fredag.. Kan fan inte komma på nåt snitsigt, då det är ett så grymt tråkigt tema.. Någon hjälp? Alla tips välkomnas garanterat!
Citera
2009-02-25, 23:03
Medlem
manskrafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuneman
Och jag har gott & ont-tema på gång, till på fredag.. Kan fan inte komma på nåt snitsigt, då det är ett så grymt tråkigt tema.. Någon hjälp? Alla tips välkomnas garanterat!
Klipp ut en bild på Fritzl eller Anders "Ekan" Eklund och sätt den för ansiktet. Kan inte gå fel!
Citera
2009-02-27, 22:57
Medlem
knekt sparvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epiC_110"
www.mov.blogg.se

Som ni ser i länken ska jag antagligen på krogen nästa lörda, tema Film! Är kille och har halvlångt hår, nåra tips? Skulle kunna spara mustasch då ja e halvvägs redan nu, men vet inte riktigt vad som kan passa? Verkar fett kul iaf!

Langa på tips om klassiska filmkaraktärer man kan passa in på?

Jack Sparrow
Darth Wader
Stålmannen
Läderlappen
Spindelmannen
Austin Powers
Lasse Kongo
Alex DeLarge
Ace Ventura
My little pony
Citera
2009-02-27, 23:19
Medlem
lillViktors avatar
Dopplereffekten givetvis, precis som Sheldon i Big Bang Theory!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in