2009-02-27, 23:37
Medlem
Förbannads avatar
Jag har inte bestämt mig ännu, men jag kanske ska på en fest imorgon med temat: Film. Fritt tolkat. Jag har ingen vidare lust att lägga pengar på en utstyrsel, har ni förslag på karaktär eller liknande?

EDIT: Såg precis efter jag postat att nästan en identisk fråga hade tagits upp några inlägg ovanför. Jag kan då tillägga att jag är: Lång, smal och rakad.
Citera
2009-02-27, 23:44
Medlem
Köses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Förbannad
Jag har inte bestämt mig ännu, men jag kanske ska på en fest imorgon med temat: Film. Fritt tolkat. Jag har ingen vidare lust att lägga pengar på en utstyrsel, har ni förslag på karaktär eller liknande?

EDIT: Såg precis efter jag postat att nästan en identisk fråga hade tagits upp några inlägg ovanför. Jag kan då tillägga att jag är: Lång, smal och rakad.

"Tonny" från filmen "Pusher"
Citera
2009-02-28, 00:16
Medlem
Klä ut dig till en skogsturk
Citera
2009-02-28, 09:24
Medlem
knekt sparvs avatar
Citat:

Ace Ventura. Sådana kläder kan det inte vara allt för svårt att leta fram ur garderobens gömmor.
Eller Långben.
Citera
2009-02-28, 10:49
Medlem
Drakfisks avatar
Citat:

Bacon från Lock Stock.
Citera
2009-03-04, 16:23
Medlem
Rick Derriss avatar
Vill se ut som Charles Manson.

Några idéer?
Citera
2009-03-04, 16:48
Medlem
Drakfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rick Derris
Vill se ut som Charles Manson.

Några idéer?

Hakkorset i pannan är ju en bra start...
Citera
2009-03-04, 22:35
Medlem
Rick Derriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drakfisk
Hakkorset i pannan är ju en bra start...
Just den detaljen skippar jag nog.
Citera
2009-03-08, 23:16
Medlem
Top gun overall

Tjena, är det någon som vet var man kan få tag på en någorlunda billig flygoverall? Liknande de i Top gun.
Citera
2009-03-09, 23:05
Medlem
Baseballbats avatar
nvm!
Citera
2009-03-11, 14:46
Medlem
Baseballbats avatar
Skall på Ont & Gott tema imorron så jag och en polare tänkte gå som ett 'par' jag gott och han ont eller tvärtom.. Några idéer?
Citera
2009-03-13, 17:55
Medlem
Itmans avatar
Tema: år 3000.
Rymden känns lite väl uppenbart. Kanske en robot? Tips? Idéer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in