2009-05-03, 17:36
Medlem
Satan i gatans avatar
Ena tar på sig ett vitt skynke och blir ett spöke. Den andre ar på sig ett svart och blir Dagspöket. Simpelt, men genialiskt.
Citera
2009-05-05, 10:30
Medlem
bojnes avatar
Ska på fest till helgen med temat tv-serier. tar tacksamt emot tips på vad man kan klä ut sig till. gärna något ganska enkelt som inte kräver allt för stora investeringar men där man ändå förstår vad det handlar om.
Citera
2009-05-06, 16:13
Medlem
SafleBouges avatar
Jag ska också på studentskiva och måste skaffa något med tema stora filmkarraktärer.

Funderar på three punch hole version of jim.

Helst vill jag inte köpa något för jag är fattig så om ni bara kan ge mig något som jag kan säga att jag är med vanliga kläder skulle det vara bäst.
Citera
2009-05-06, 18:54
Medlem
-deviant-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SafleBouge
Jag ska också på studentskiva och måste skaffa något med tema stora filmkarraktärer.

Funderar på three punch hole version of jim.

Helst vill jag inte köpa något för jag är fattig så om ni bara kan ge mig något som jag kan säga att jag är med vanliga kläder skulle det vara bäst.

En skön karraktär är annars Lt. Columbo (Peter Falk) från den populära TV-filmen "Prescription: Murder", vilken den ännu mer populära TV-serien "Columbo" byggdes vidare på:

http://img231.imageshack.us/my.php?image=columbo.jpg

Kläderna är minst sagt spartanska, och rocken lär inte vara svår att hitta på någon second-hand-butik.

Ciggaren kan ju vara vilket billighetsmärke som helst egentligen.
Citera
2009-05-06, 20:08
Medlem
SafleBouges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -deviant-
En skön karraktär är annars Lt. Columbo (Peter Falk) från den populära TV-filmen "Prescription: Murder", vilken den ännu mer populära TV-serien "Columbo" byggdes vidare på:

http://img231.imageshack.us/my.php?image=columbo.jpg

Kläderna är minst sagt spartanska, och rocken lär inte vara svår att hitta på någon second-hand-butik.

Ciggaren kan ju vara vilket billighetsmärke som helst egentligen.
För dyrt!

Kan ni inte säga nån man kan utge sig för att vara med jeans och skjorta?

Ska gå ut på jakt efter något billigt att köpa imorgon, hoppas att det är fint väder.
Citera
2009-05-06, 23:00
Medlem
HimmelsBlaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bojne
Ska på fest till helgen med temat tv-serier. tar tacksamt emot tips på vad man kan klä ut sig till. gärna något ganska enkelt som inte kräver allt för stora investeringar men där man ändå förstår vad det handlar om.

Dra en såndär gammal blå IKEA-påse över skallen o säg att du är läkare i Scrubs.

Jag ska på skiva imorn, temat är "-ist", ska vara nåt som slutar på ist, finns hur mkt som helst, vad ska jag ta tkr ni?
Citera
2009-05-09, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HimmelsBlau
Dra en såndär gammal blå IKEA-påse över skallen o säg att du är läkare i Scrubs.

Jag ska på skiva imorn, temat är "-ist", ska vara nåt som slutar på ist, finns hur mkt som helst, vad ska jag ta tkr ni?

Solipsist,

http://www.youtube.com/watch?v=sBq1cxoA0tI
Citera
2009-05-11, 18:19
Medlem
olllies avatar
Behöver hjälp på tema "Virusinfektion" eller "Pandemi"

Skyddsdräkt hade varit coolt, men hur fan kan man fixa det?

Vad kan man annars klä ut sig till?
Citera
2009-05-11, 18:29
Moderator
Popesizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olllie

Försök få tag på gummihandskar och munskydd. Borde nog vara ganska enkelt alternativ till ditt förslag. Alternativt är väl om du klär ut dig till en död fågel.
Citera
2009-05-11, 18:45
Medlem
Tune-freaKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kmk
Ska gå på en studentskiva om nån vecka och behöver tips på utklädnad. Jag och min kompis tänkte köra nån combo typ, att vi klär ut oss till liknande sak så om ni har tips vore det grymt

Film + tvtema btw
Cheech & Chong
Citera
2009-05-12, 20:00
Medlem
SafleBouges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bojne
Lätt att du är three punch hole version of Jim Bara att ta en ljusblå skjorta och sätta tre svarta cirklar cirka 20 cm i diameter under varandra.
Citera
2009-05-15, 02:05
Medlem
olllies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olllie

bump - fler förslag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in