Citat:
Ursprungligen postat av
VidkunQuisling
Halloween är snart här! Tycker egentligen att detta ska ha en egen tråd, men antar att någon moderator kommer komma och rycka mig i örat om jag skulle starta en!
Ja, i alla fall, jag ska på en Halloween-fest och utklädd ska man vara. "Jävla skit" tänkte jag först, men vid närmare eftertanke så kom jag att tänka på hur många slampiga sjuksköterskor, poliskvinnor och nunnor det kommer va där, så tänkte köra på de ändå!
Men... utklädnad var det ja. Vill ju inte köra på dracula eller något annat total-lame, så tänkte köra på något provocerande, typ Hitler eller Breivik.
Dock kan nog detta va lite väl provocerande när man senare på kvällen ska ut på klubbarna i stan.
Så nu till frågan, har ni någon provocerande men ändå kul utklädnad att tipsa om? Eller ska jag köra hårt på Breivik/Hitler och hoppas på de bästa?
Eller ska man skippa provocerande och köra på kul istället?
Jaja, tipsa i alla fall så blir jag glad!
KÖR HÅRT ALLA 30 SLAKARE!
Det här beror ju en del på hur du ser ut i övrigt men politiska ledare kan man faktiskt klä ut sig till. Stalin kanske? Dock är det jävligt tråkigt att alltid behöva förklara för det obildade packet vad man är utklädd till.
Tre spontana idéer jag kommer på är ryss, brandman eller Indiana Jones. Eller vad fan, någon cool superhjälte kanske? Vad hade du helst klätt ut dig till om du var liten? Gör en vuxenversion av det.