2009-10-30, 10:08
Medlem
Halloween ikväll

... och jag vet inte vad jag ska klä ut mig till.

Någon som har några bra idéer på något som alltid går hem?

Åldergruppen är 22-25.
Citera
2009-10-30, 10:12
Medlem
jazzgossens avatar
Boy George... Han är läskig!
Citera
2009-10-30, 10:13
Medlem
Duffman!
Citera
2009-10-30, 10:15
Medlem
supermassives avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?t=69338
Citera
2009-10-30, 10:32
Medlem
Pörrs avatar
Sammanfogat trådar.

/Moderator
Citera
2009-10-30, 11:51
Medlem
maryloues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsmemario
http://www.youtube.com/watch?v=HXXiw...er_profilepage jag tänkte köra som dom här killarna antingen mario eller luigi men är det nån som har nån aning om vart man får tag på såna där cartoonaktiga handskar och en bättre hatt vill undvika köra med vanliga keps, vill att den ska vara lite så där fluffiga stor som det ser ut som dom har

bor i örebro området så helst om ni har koll där alt nåt internet med snabb leverans

Två killkompisar till mig gick som Mario och Luigi för några år sedan. De tog någon keps typ new era-stil och köpte lite grönt/rött tyg och la runt om, fyll med tidningspapper eller något upptill och sy ihop under. Sen är det bara att klippa ut ett L eller M och klistra på. Blev jävligt snyggt.
Citera
2009-10-30, 12:26
Medlem
Jag har klurat på en ide, men vet inte riktigt hur jag ska utföra den! Jag tänkte klä ut mig till ett ordspråk eller uttryck, t.ex. en fluga på väggen. Någon som har andra förslag?
Citera
2009-10-30, 13:00
Medlem
Fingerlingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheeff
Är inte bestämmt än om jag ska klä ut mej eller inte men om det blir så kommer jag nog köra på något jävligt enkelt som en präst. Borde väl inte vara så svårt att tillverka en egen prästkrage. Kanske lite tråkigt men fan så enkelt... ehm tror jag

Du kan ju förgylla det hela genom att köpa en bibel och såga ur några sidor med sticksågen, perfekt utrymme för en plunta!
Citera
2009-10-30, 13:41
Medlem
Magnu5s avatar
Hejsan, lånar tråden lite jag också. Ska på halloweenparty ikväll och har någorlunda koll på vad jag ska ha på mig, bland annat ett sånt här skitfult bälte med en rullande textremsa. Frågan är bara vad ska det stå på det här bältet?

Bältet saknar åäö och max 256 tecken, gärna något lite nördigt men också så att allmänheten förstår men allmänt roliga citat är välkomna.

Har hittat ett som jag tycker är ganska roligt: "I lick froozen poles" men bältet har plats för fem eller sex meddelanden, så låt dem komma!
Citera
2009-10-30, 15:16
Medlem
cheeffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fingerlinger
Du kan ju förgylla det hela genom att köpa en bibel och såga ur några sidor med sticksågen, perfekt utrymme för en plunta!
Hah det var fan en bra ide. Har ju både plunta och bibel (fråga mej inte varför) och det vore en ganska kul detalj att ha
Citera
2009-10-30, 16:19
Medlem
Någon gång ska jag klä ut mig till McDonalds arbetare. Har ju allt tillgodo så att säga
Citera
2009-10-30, 16:30
Medlem
Kånkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnu5
Hejsan, lånar tråden lite jag också. Ska på halloweenparty ikväll och har någorlunda koll på vad jag ska ha på mig, bland annat ett sånt här skitfult bälte med en rullande textremsa. Frågan är bara vad ska det stå på det här bältet?

Bältet saknar åäö och max 256 tecken, gärna något lite nördigt men också så att allmänheten förstår men allmänt roliga citat är välkomna.

Har hittat ett som jag tycker är ganska roligt: "I lick froozen poles" men bältet har plats för fem eller sex meddelanden, så låt dem komma!
"Tar du den i 2an?"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in