2010-10-22, 23:03
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palel
Ska också på maskerad snart. Det lutar åt präst, ronny och ragge eller en modern pirat(träningsdess och k-pist).
Men de känns rätt torra, speciellt den långsökta modern piraten som ingen kommer fatta.
Vad säger ni?
Alla alternativen lät rätt tråkiga... Och hur ska du göra Ronny och Ragge - är du siamesisk tvilling?
Citat:
Ursprungligen postat av PapaNoel
jag ska köra kalle anka, t-shirt och en basker sen är man hemma
http://www.youtube.com/watch?v=Z00ap8pllk0 - Så eller?
Citera
2010-10-22, 23:15
Medlem
Simson66s avatar
Halloweenförklädnad för två par.

Vi är i två Hetrosexuella par i 25-30 års åldern som har svårt att komma på vad vi ska vara på Halloween. Helst något vi alla 4 kan vara tillsammans annars går det bra med förslag på vad man kan klä ut sig parvis. Men som sagt...gärna så vi "hör ihop",
Jag har köpt svarta linser som är coola. Så ha det i åtanke.

tack för hjälpen
Citera
2010-10-22, 23:43
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PapaNoel
jag ska köra kalle anka, t-shirt och en basker sen är man hemma
I en mörk cell i polishuset för förargelseväckande beteende
Citera
2010-10-23, 00:02
Medlem
Grymlingenns avatar
Dark teletubbies? (med tanke på dina linser)
Citera
2010-10-23, 00:11
Medlem
Herr_Oins avatar
Ämnen sammanfogade.

/Mod
Citera
2010-10-23, 01:38
Medlem
Klädde ut mig till pumpa på halloween för några år sedan. Utstyrseln uppskattades då den ansågs som väldigt unik. Drog på mig en orange klänning/tröja och stoppade in några kuddar, satte ett bälte under och allt satt som en smäck! Sprayfärgade håret grönt och satte i en hästsvans mitt på huvudet. Ett par svarta leggins till och det blev asbra!
Citera
2010-10-23, 17:18
Medlem
osamabinpelles avatar
Behöver tips till hallowen en lite halvsexig dräkt för en kille.
Citera
2010-10-24, 12:56
Medlem
Simson66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osamabinpelle
Behöver tips till hallowen en lite halvsexig dräkt för en kille.
För några år sedan (typ 10) så hade en kompis till mig snygga ljusa jeans och en snygg ljus tröja. Målade sig vit i ansiktet med mörka "döda ögon" och ruffsade till håret med massa flottigt vax o skack in lite kvistar o löv i håret. Sen tog han ett gammalt bildäck som han tvättade av och målade svart färg på. Sen rullade han det från nederst på byxbenet, upp över tröjjan och över ansiktet upp mot håret. Klart. Roadkill!
Citera
2010-10-24, 20:51
Medlem
Per asperas avatar
Med tanke på att TS ställde frågan för över sju år sedan så hoppas jag att han nu hittat ett vinnande koncept.
Citera
2010-10-24, 22:06
Medlem
Jag behöver lite hjälp. Finns det någon som vet vart jag kan hitta en teletubbies dräkt?
Citera
2010-10-25, 12:59
Medlem
kimmelimms avatar
Vet någon om jag beställer från http://www.partykungen.se och hinner få det tills på fredag?
Citera
2010-10-25, 13:35
Medlem
Diablesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Per aspera
Med tanke på att TS ställde frågan för över sju år sedan så hoppas jag att han nu hittat ett vinnande koncept.

Eller så springer han fortfarande runt med gråten i halsen och försöker välja mellan rosa fjäderboa eller Elvis-peruk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in