2009-04-18, 23:40
Medlem
Snurrens avatar
Suck att man skulle hamna i "sista utvägen" Man kanske bara skulle dra något gammalt över sig och vara "utbränd". Ta med en sovmask och en kudde och pläd (nej jag driver faktiskt inte alls med utbrända, förlåt om någon uppfattar det så).

Jag har en snygg dräkt som man skulle kunna ha en prästskjorta under, men var får man tag på det? Några tips? Jag kanske kan köpa en billig second handskjorta och försöka fixa en prästhalslinning. Har någon en bild på en kvinnlig präst med prästkrage, på lut? Hur ser dom ut egentligen? Bråttom är det också.

Yess, jag hittade en prästkrage med skjortbröst på Buttericks. Problemen är helt lösta och jag kan dra på mig kragen när jag närmar mig festen. Den kanske är bra att ha på sig när man ska ta sig hem genom stockholmsnatten Mindre risk för att bli rånad eller antastad skulle jag tro.
Senast redigerad av Snurren 2009-04-19 kl. 00:00.
Citera
2009-04-19, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malcomanton
Hej!
Jag skall på maskerad med temat internet. Någon som har några smarriga förslag?

Kom klädd som Rick Astley och kör en rick roll.

http://nuclearfamilywarhead.com/wp-c...nevergonna.jpg
Citera
2009-04-19, 00:13
Medlem
Herculesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malcomanton
Hej!
Jag skall på maskerad med temat internet. Någon som har några smarriga förslag?

Firefox räv
Citera
2009-04-19, 02:12
Medlem
Hispers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snurren
Min dotter ska ha studentskiva på lokal och temat är yrkesliv. Vad i herrans namn ska jag klä ut mig till, jag är en något överviktig tant i 50-årsåldern. Kort ljust hår och 173 cm lång. Har ni några förslag på "light" maskeradutstyrsel? Inget utmanande och inget galet, bara någon eller några attiraljer som får en att se ut som om man hade ett yrke. Jag känner ingen som jag kan låna yrkeskläder av, hjälp vad gör jag?

Du kan börja med att posta i rätt tråd?!https://www.flashback.org/showthrea...=69338:whoco5:
Citera
2009-04-19, 07:44
Medlem
mannenkillens avatar
Jag uppfattar det som att du är kvinna? Gå då som den horan du är.
Citera
2009-04-19, 20:30
Medlem
relativs avatar
Rysk schlager: några tips?
Citera
2009-04-20, 17:55
Medlem
volkovs avatar
Fest med temat Be Extreme. Luddigt, jag vet, och därför är jag ganska handfallen i vad jag ska vara. Förslag mottages tacksamt!
Citera
2009-04-21, 02:38
Medlem
AxelFoleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsbäret
Jag ska på en fest med Jurassic Park tema ikväll kl 21.00. Jag skulle behöva idéer för en utstyrsel. Jag har inte: cowboyhatt, jeansskjorta, chinobyxor, rutig skjorta(vem fan har det...). Så har ni några idéer? De behöver inte vara direkt bra, bara jag kan motivera min klädsel

Skjut personen som kom på det är temat. Omedelbart.
Citera
2009-04-21, 14:47
Medlem
Freebss avatar
Jag och 4 polare ska på maskerad nu på fredag och vi vill va något som hör ihop.
Några förslag?
Helst inget dyrt och krångligt.
Citera
2009-04-21, 14:51
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freebs
Jag och 4 polare ska på maskerad nu på fredag och vi vill va något som hör ihop.
Några förslag?

3st ska vara de 3 musketörerna och den andra (givetvis) en kille ska vara utklädd till hitler.
Citera
2009-04-21, 14:53
Medlem
Harwins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freebs
Några förslag?

Kör på vita dräkter, hattar, suspensoarer, käppar och kedjor.
Citera
2009-04-21, 15:10
Medlem
Freebss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harwin
Kör på vita dräkter, hattar, suspensoarer, käppar och kedjor.
Det va en bra ide!
Men ja vet inte om vi hinner få tag i allt tills på fredag.
Bor i en liten stad, vi har inte så mycket klädaffärer eller affärer överhuvudtaget
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in