Kn: Man
lder: 20
Vikt: 95
Substans: Ritalin
Dos: Osker men MAX 200mg
Erfarenheter: Cannabis, benzo, "lyckopiller" ssom Lyrica, Concerta och nu Ritalin
Tv av mina polare kom till mig runt 19.30 tiden och den ena som vi kan kalla fr Erik hade med sig Ritalin, en medicin som han tog frut mot sin ADHD.
Vi bestmmer oss fr att testa och snorta samt flumma p Ritalin och se hur ruset r.
Vi hllde ut ungefr 7 stycken kapslar, 40mg per kapsel.
Vi krossade allting och jag lade upp en lina, vet inte vilken dos, men den var inte s jttestor.
Klockan r ungefr 19.45 nr jag drar linan och det var det vidrigaste skit jag ngonsin snortat i hela mitt liv. Ett tips till er som tnker testa att snorta Ritalin: Det smakar vidrigt.
Klockan r runt 20.00 nr jag bestmmer mig fr att "bomba" lite Ritalin istllet fr att snorta.
Jag tar en bit toapapper och lgger i ganska mycket Ritalin i den och stoppar in i kften och svljer med vatten. Efter det knner jag att jag mste rra p mig hela tiden, mste hlla p med ngonting hela tiden. Jag hittar en sak som jag kan gra hela tiden medans jag r som spralligast och det r att skriva till folk msn och faceboook, fr nr jag knappar p tangentbordet s knns det bttre n och hlla p med ngonting annat, t.ex. mobilen.
Jaja, nog om det.
Ungefr 20.15 s bombar jag en riktigt fet och svljer den, smakar ingenting, gr skitbra.
Nr klockan r typ 20.30 var jag pratsam som fan, knde mig glad upphetsad, sprallig, avbrt alltid mina polare nr dom hll p och pratade, oavsett om jag inte ville avbryta dom s bara flg orden ut ur munnen p mig, och det gr dom fortfarande. Skriver jag till folk p msn eller p fb s skriver jag p, jag skiter i vad dom vill sga eller vad dom vill veta utan jag bara pratar p och det gr jag nnu. Har knt av ruset i 9 timmar nu, helt sjukt men sant.
Min andra polare, Patrik kan vi kalla honom, han bombade nstan resten som var kvar och blev lika sprallig som jag och var tvungen att g och gra saker hela tiden hlla p med ngot, han brjade prata i munnen p mig och jag brjade prata i munnen p honom. Han trodde ju helt skert att jag lyssnade p vad han sa medan jag snackde p om allt mellan himmel och jord och trodde p fullt allvar att att han lyssnade p vad jag sa.
Det kan bli vldigt frvirrande text ibland d jag r fruktansvrt skakig och frvirrad av mig. Extremt muntorr r jag ocks, dricker vatten hela tiden.
Gick ut till spegeln fr 20 min sen fr att om jag sg "pverkad" ut, och det gjorde jag..
Det syntes p gonen att ngot var "fel" p mig och jag sg vldigt hngig och trtt ut ven trots att jag var hur pigg som helst. Jag har nu varit vaken i 24 timmar och knner fortfarande av ruset sen 21.00 ungefr. Har suttit och snackat massa goja med folk p facebook och msn hela natten typ. Dom har lyssnat och skrattat t mig. Frresten mste jag be er ha verseende med att jag byter samtalsmne ibland, det r ocks nt med ruset som gr att jag pratar enormt mycket, hela tiden, repeterar saker jag sagt tidigare och jag vet det.
Nu r klockan 06.26 och jag vntar p att Patrik ska komma med bussen till mig, han mdde dligt sa han. Han knner fortfarande av ruset, skakade, hade hjrtrusningar och som han sjlv sa till mig " det knns om att kroppen kommer explodera snart" s drfr bad jag honom komma hit istllet fr att han r hemma med sina frldrar och sen att dom kommer p honom osv. D r det bttre han kommer hit, sover ruset av sig lite och om han nojjar s finns jag ju hr.
Jaja, nu har jag nog kommit till slutet av min frsta och kanske sista tripprapport nr jag r pverkad av ngonting i alla fall, tminstone nr jag tagit Ritalin, fr man blir ofta frvirrad svida du inte koncentrerade dig p ngonting fr d kan man inte slppa det man tittar p.
Jag tror nstan att jag ska kra lite Ritalin nsta vecka eller idag i skolan, fr att kunna koncentrera mig p det jag ska jobba med d koncentrationen blir skitbra. Har aldrig varit s fokuserad p att skriva en text p flashback frut. Wow, nu svartnade det till fr gonen p mig ocks, det blir s d och d p mitt afterglow att nr jag blinkar med gonen s svartnar precis allting i 5 sekunder..
Bokstverna flyter runt som bara fan, s det r svrt och vet vad jag har skrivit och vad jag har glmt...
Blev ltt fokuserad p saker och ting, pratade vldigt mycket med folk som var hr, jag pratade KONSTANT, om olika saker hela tiden, bytte samtalsmne hela tiden, fattade ingenting i princip.
Sen nr ruset var som bst s knde jag mig som kung ver vrlden, ingenting kunde f mig att m dligt eller bli arg, jag var bara s krleksfull och bttre n alla andra. Sjlvfrtroenden kade enormt! S det var otroligt. Ville bara mysa ner mig i soffan med ngon egentligen. Men satte mig p msn och brjade skriva helt nojjiga saker till folk jag aldrig pratat med frr, sa saker som t.ex. "Jag r nstan kr i dig du r s jkla fin, helt otroligt! Kom hit och gift dig med mig?" och snt fortsatte jag skriva till folk jag aldrig ens pratat med frut. Till vissa personer som jag knner skrev jag hur lnga konversationer som helst, ingen hann ens lsa klart ett stycke innan jag hade skrivit ett stycke till den hr stackaren som satt och lste allting och skrattade t mig och jag bara log t det.
Jag har aldrig mtt s himla i hela mitt liv som nr jag var p toppen av ruset av Ritalin.
Jag pratade om allt frn krogen, brudar, ansikten, ronvax, jag bytte en gng mne frn ronvax till att frga min vn om han tnder p pussar? Fick inget svar fr han satt bara och skrattade t mig och jag fortsatte avbryta honom hela tiden med mina samtalsmnen.
Det r det bsta narkotikaklassade "pillret" jag testat n s lnge, och d har jag faktiskt testat benzo, i alla fall stesolid och det sg tyckte jag.
Annars rker jag bara lite spice d och d, lite cannabis d och d samt testar lite nya lagliga droger d och d, allt fr att m bra, vilket jag inte kan utan mediciner/droger.
Tack fr att ni tog er tid att lsa min klippt vrdelsa men, enligt mig, roliga tripprapport

Vi fr se om det kommer fler tripprapporter frn min sida.
Om det skulle komma ngon mer s kommer jag vara nykter/ren i alla fall.
S jag slipper skriva s frvirrande och repetera saker och ting.
OBS: Jag r allts vldigt pverkad av Ritalinet fortfarande s ha verseende med stavfel och s vidare eftersom hela skrmen lutar fr mig och bokstverna flyter runt s kan det ltt bli stavfel.