Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Att ändra en annan persons inlägg i ett citat är verkligen det sista tecknet då man helt förlorat alla argument. Mycket trist; men inte oväntat
Ang. fetstil ovan: Nej det kan jag inte. Jag har inte siffrorna. Till skillnad mot en del andra här i tråden så hittar jag inte på "fakta" helt godtyckligt.
Ang. carina.svendsen som inte ens visste vad en neutronbomb är; jag brydde mig inte ens om att kommentera det. Det är så mycket dumheter och inlägg från folk som inte begriper någonting. En neutronbomb är ju just designad för att döda via strålningen.
Att utmåla sig själv som vinnare av en diskussion om en situation som är långt från över säger mer än något om vilken typ du är. Men som du säger, inte oväntat, inte det minsta.
Jasså vi hittar på fakta? Jag trodde de "påhittade" siffrorna kom från TEPCO. Brist på argument som vanligt, du har låtit som en papegoja de senaste 5000 inläggen i denna tråd.
Då var vi där igen, Tjernobyl, Japan i övrigt, Neutronbomber vad mer kan du diskutera som inte har med ämnet att göra?