2016-04-04, 19:01
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten1
Att Messi är en del av Panamaläckan kommer ju inte som en överraskning, vad förväntar man sig när han spelar för Barca?

Att han ska vinna en Guldboll till?
Citera
2016-04-05, 23:19
Medlem
Signaturums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag hatar inte Barca utan jag avskyr Suarez och Busqets. Suarez som bitvis är hemsk i sitt uppträdande och Busqets som gärna spelar lite fult men gnäller när han får en smäll.

Medveten ordvits eller inte ?

Topic:
Som lag avskyr jag inte Barcelona, även om jag håller på RM.
På en individuell nivå är det dock för mycket smuts i Barcelona.
Ogillar Dani Alves sätt att uppträda på plan där han är enormt duktig på att förstärka, Busquets och Neymar är likadana.
Sedan är det visserligen inte Messis egna fel, men stör mig rejält på hur media helgonförklarar denna kille som verkligen inte är det helgon vissa vill få honom till.
Senast redigerad av Signaturum 2016-04-05 kl. 23:24.
Citera
2016-04-06, 00:00
Medlem
Barcelona är som en Phoenix när man minst anar de reser Barca sig ur askan o knullar allt
Citera
2016-04-06, 01:30
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derauto
Barcelona är som en Phoenix när man minst anar de reser Barca sig ur askan o knullar allt

''när man minst anar det'' lol ska du göra en sån där häftig fantasy liknelse får du väl skriva rätt

Ja ikväll fick nog barca fler hatare och fler som denna snubbe ^ att följa dom.
Citera
2016-04-06, 04:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av derauto

P13 barnen visar sin sida igen.. Ja hata är väldigt starkt ord. Men man gillar inte direkt klubben. Man undrar ju hur det alltid kommer sig att Barcelona får med sig väldigt mycket i slutspel matcher i CL och andra viktiga matcher. En man mer är nästan regel som vi alla vet när det gäller Barcelona.

Man får inte glömma att hela deras era från Pep bygger ju på en hel skandalös domarinstans från en norsk. (Vad fan kan norrmän om toppfotboll för fan!?)

Deras "fans" är värst. 1 av 100 kan något om fotboll.
Citera
2016-04-06, 06:23
Medlem
Gårdagens match mot Atletico var ju ett exempel på Grande Uefalona.
"Mer än bara en klubb" indeed - obvious fuskare oxo.
Citera
2016-04-06, 09:40
Medlem
Barcelona må vara en klubb med väldigt många framgångar och visst är det lätt att bli imponerad av dom. Men jag gillar inte deras tråkfotboll , dom bara rullar runt i mittcirkeln och när dom väl slår upp bollen och gjort mål så fortsätter dom att rulla runt. Vägvinnande ja, men ack så tråkigt. förstår inte hypen.

UEFAS:s gullande med dom sticker mig i ögonen. Ger mig fan på att Messi skulle kunna spela dopad och ändå frias för att han spelar i just Barcelona. Fy fan! Och deras eviga gnäll och bortförklaringar då dom förlorat en match behöver jag väl inte ens nämna? Visst, det är en väldigt bra och framgångsrik klubb, men inte så bra som dom själva tror.
Citera
2016-04-06, 12:27
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
P13 barnen visar sin sida igen.. Ja hata är väldigt starkt ord. Men man gillar inte direkt klubben. Man undrar ju hur det alltid kommer sig att Barcelona får med sig väldigt mycket i slutspel matcher i CL och andra viktiga matcher. En man mer är nästan regel som vi alla vet när det gäller Barcelona.

Man får inte glömma att hela deras era från Pep bygger ju på en hel skandalös domarinstans från en norsk. (Vad fan kan norrmän om toppfotboll för fan!?)

Deras "fans" är värst. 1 av 100 kan något om fotboll.

En man mer är nästan regel säger du. Bra, då antar jag att du har statistik som backar upp ditt efterblivna påstående. Eller har du bara grävt fram det djupt ur ditt arsle?

Att storklubbar får med sig domaren oftare än deras motståndare gäller alla klubbar. Och det går åt båda hållen. Ibland får de besluten mot sig också. Kan du nämna vilka matchavgörande domslut som Barcelona fick med sig i exempelvis förra årets CL slutspel?

Haha klassikern med norrmannen. Där har vi ett exempel på att det går åt båda hållen. Ni som bara inte tål Barcelonas framgångar nämner att Chelsea vart blåsta på straff, men "glömmer" nämna att Abidal åkte på rött kort för absolut ingenting. Inte en endaste ord om det. Samt att Henry skulle haft straff i första matchen.

Se till att själv vara bättre än P13 barnet om du ska klanka ner på honom.

Citat:

Citera
2016-04-06, 13:28
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:

Förutom att Uefalona måste vara det töntigaste öknamnet någonsin, tätt följt av Penaldo, så förstår jag inte varför man bemödar sig att skriva ett sånt här inlägg. Kom med vettiga synpunkter istället. På vilket sätt var gårdagens match ett stort exempel på att Barcelona fuskar? Torres gör ju bort sig totalt och sätter sitt lag i skiten. Även om jag inte tycker att den andra tacklingen är så gult det bara går, så kan man ju omöjligt hävda att den var felaktig.
Citera
2016-04-08, 16:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
En man mer är nästan regel säger du. Bra, då antar jag att du har statistik som backar upp ditt efterblivna påstående. Eller har du bara grävt fram det djupt ur ditt arsle?

Att storklubbar får med sig domaren oftare än deras motståndare gäller alla klubbar. Och det går åt båda hållen. Ibland får de besluten mot sig också. Kan du nämna vilka matchavgörande domslut som Barcelona fick med sig i exempelvis förra årets CL slutspel?

Haha klassikern med norrmannen. Där har vi ett exempel på att det går åt båda hållen. Ni som bara inte tål Barcelonas framgångar nämner att Chelsea vart blåsta på straff, men "glömmer" nämna att Abidal åkte på rött kort för absolut ingenting. Inte en endaste ord om det. Samt att Henry skulle haft straff i första matchen.

Se till att själv vara bättre än P13 barnet om du ska klanka ner på honom.

Enligt AS ser det ut så här.

30 in favour & 7 against in the history of the UCL. Om man jämför med två andra giganter så har dom
Bayern, 20-17
Madrid, 16-13.

Nöjd nu. Påstår inte att det är något illuminati eller den stilen, men vad fan skumma grejer händer hela tiden och med absoluta toppens vetande. Kolla på Panama Papers vad tror du att UEFA är världens korrektaste organisation eller? Samma gäller Barca. Du kanske har andra statistik att ta ut från ditt arsle nu.

Tränar Barca med en man mer inför CL matcher?
Senast redigerad av brigade 2016-04-08 kl. 16:08.
Citera
2016-04-08, 20:13
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Enligt AS ser det ut så här.

30 in favour & 7 against in the history of the UCL. Om man jämför med två andra giganter så har dom
Bayern, 20-17
Madrid, 16-13.

Nöjd nu. Påstår inte att det är något illuminati eller den stilen, men vad fan skumma grejer händer hela tiden och med absoluta toppens vetande. Kolla på Panama Papers vad tror du att UEFA är världens korrektaste organisation eller? Samma gäller Barca. Du kanske har andra statistik att ta ut från ditt arsle nu.

Tränar Barca med en man mer inför CL matcher?

Ditt påstående är fortfarande felaktigt om man (som man ska göra) ser till totala antalet spelade matcher och inte bara plocka ut matcher där röda kort har delats ut för att det ska passa ditt osanna påstående. Då blir det helt plötsligt väldigt sällan ett rött kort delas ut. Eller om man kollar per säsong. Samma sak där. Så du får tyvärr gräva vidare.. förlåt, jag menar djupare.

Sluta hata och njut av att se dem spela istället
Citera
2016-04-09, 00:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Ditt påstående är fortfarande felaktigt om man (som man ska göra) ser till totala antalet spelade matcher och inte bara plocka ut matcher där röda kort har delats ut för att det ska passa ditt osanna påstående. Då blir det helt plötsligt väldigt sällan ett rött kort delas ut. Eller om man kollar per säsong. Samma sak där. Så du får tyvärr gräva vidare.. förlåt, jag menar djupare.

Sluta hata och njut av att se dem spela istället

Det är ju totalt röda kort för och emot. Samma gäller Bayern och Real. Dom har med totala antal spelade matcher. Det är ju en himla skillnad sen vad det beror på är en annan femma. Kanske kontakter med UEFA, kanske tur eller så tränar man lite mer på simulering där nere tillexempel. Men du frågade om statistik nu fick du den så jag förstår om du har grävt djupt nog men inte hittar något annat BS men sluta citera mig nästa gång då.

Jag hatar inte på någon. Men att dom har fått ett par riktigt stora hjälpinsatser från domaren under CL historian kan väl även den största Messi runkaren erkänna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in