Citat:
Ursprungligen postat av
brigade
Det är ju totalt röda kort för och emot. Samma gäller Bayern och Real. Dom har med totala antal spelade matcher. Det är ju en himla skillnad sen vad det beror på är en annan femma. Kanske kontakter med UEFA, kanske tur eller så tränar man lite mer på simulering där nere tillexempel. Men du frågade om statistik nu fick du den så jag förstår om du har grävt djupt nog men inte hittar något annat BS men sluta citera mig nästa gång då.
Jag hatar inte på någon. Men att dom har fått ett par riktigt stora hjälpinsatser från domaren under CL historian kan väl även den största Messi runkaren erkänna?
Nu har du missförstått. Ja det är totala antalet röda kort, men över hur många matcher? Jag frågade efter statistik som backar upp ditt påstående, detta backar snarare upp mitt. 30 röda kort på hundratals matcher sen CL började och då är det allt annat än "regel att Barcelona har en man mer" som du dumt nog kunde påstå. Hur många kort blir det per säsong? Kan inte bli mer än 2-3 st (kan råka finnas nåt undantag) och det är ingenting i jämförelse med hur många matcher som spelas.
Hade de lagt ner tid på att träna simuleringar så tror jag inte att de hade varit det bollskickligaste och bästa laget i världen. Gräv djupare, snart är du förbi tarmsystemet.
Och ja visst har de fått dombeslut med sig, men de har även fått en del mot sig. Och det gäller alla klubbar. Var inte så jävla enögd.