2007-10-25, 16:37
Medlem
YeOlMadHatters avatar
Haha, sm sta djuren vldtog Kurt Russel, det r ju bara fr bra!
Cmon Yall, lets rape em first!
Citera
2007-10-25, 19:42
Medlem
Sisyfossons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falukropp
Haha, underbart avsnitt! Helt underbara sekvenser nr Cartman riggade fr att Kyle skulle suga hans pung

Totalgande att Manbearpig dk upp ocks

Men hade faktiskt frvntat mig att f se mer religisa fantasifigurer i Imaginationland. Muhammed lyser med sin avsaknad.

Nu har du fel. I frsta avsnittet av imaginationland, (avsnitt 10) kan man se gnget frn "super best friends" (ssong 5 avsnitt 4) precis nr luftballongen landat i imaginationland. Super best friends bestr av bland annat Joseph smith, Buddha, Krishna och Muhammed.

Det kan frvisso tillggas att just i detta avsnittet kunde iallafall inte jag se Muhammed med bland "the super best friends". Men religisa fantasifigurer fanns det.
Citera
2007-10-25, 21:19
Medlem
Anroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sisyfosson
Nu har du fel. I frsta avsnittet av imaginationland, (avsnitt 10) kan man se gnget frn "super best friends" (ssong 5 avsnitt 4) precis nr luftballongen landat i imaginationland. Super best friends bestr av bland annat Joseph smith, Buddha, Krishna och Muhammed.

Det kan frvisso tillggas att just i detta avsnittet kunde iallafall inte jag se Muhammed med bland "the super best friends". Men religisa fantasifigurer fanns det.

Jag r 99% sker p att jag har sett Mohammed i just det avsnittet, Aqua man r med i gnget med.... Tror Mohammed hade kraften att kontrollera eld..
Citera
2007-10-25, 22:10
Medlem
Bergman-Wasas avatar
S jvla bra avsnitt Ltt top 10.
Vntar med spnning p nsta. Muhammed skulle vara kul att se ja.
Citera
2007-10-25, 23:02
Medlem
loafmasters avatar
Jvligt kul att se att det fortfarande gr att gra riktigt bra avsnitt av Southpark.
Citera
2007-10-25, 23:11
Medlem
vttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Kanske hmm... Den enda av dom 4 vi vet inte r gay r vl stan, bara han som haft flickvn.. dom andra har vl knappt nmnt tjejer.. det som sger emot detta kanske r avsnittet nr bebe ftt brst och alla blir som apor lol
Joho! Nr dom var i regnskogen blev Kenny kr i en tjej som petade sig i nsan hela tiden, och Kyle blev kr i en tjej som blev hemskolad, och Cartman fattade tycke fr Wendy (har jag fr mig att det var) nr de skulle gra ngot skolprojekt tillsammans.

Citat:
Ursprungligen postat av Anrora
Jag r 99% sker p att jag har sett Mohammed i just det avsnittet, Aqua man r med i gnget med.... Tror Mohammed hade kraften att kontrollera eld..
Nej. Muhammed r med i avsnittet "Super Best Friends" dr hans kraft mycket r att kontrollera eld, men i "Imaginationland" syns varken han eller Jesus till nr man ser resten av gnget.
Citera
2007-10-26, 10:16
Bannlyst
Fyfan villket bra avsnitt!
Citera
2007-10-26, 10:51
Medlem
Anroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vätte
Nej. Muhammed r med i avsnittet "Super Best Friends" dr hans kraft mycket r att kontrollera eld, men i "Imaginationland" syns varken han eller Jesus till nr man ser resten av gnget.

Frlt, men jag var lite otydlig. Jag menade s klart att Mohammed var med i avsnittet "Super Best Friends", och inte "Imaginationland".
Har ni tnkt p att South Park inte visade Mohammed i "Cartoon wars" pga av mohammed tjafset i vrlden vid den tidpunkten?
Citera
2007-10-26, 14:03
Moderator
Falukropps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sisyfosson

Ah, jo, dem mste jag ha missat helt.

Att Mohammed r med i Super Best Friends vet jag. Funderade lite p varfr de inte hade honom med i Cartoon Wars, nr de redan hade gjort det i ett gammalt avsnitt.
Citera
2007-10-26, 14:45
Medlem
NirvanAs avatar
Rtta mig om jag har fel, men det r vl inte en olaglig aktion att gra satir p muhammed? Sdant existerar vl inte i USA... konstigt att s f serier har visat honom... Family Guy gjorde vl det eller?
Citera
2007-10-26, 16:13
Medlem
Anroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Rtta mig om jag har fel, men det r vl inte en olaglig aktion att gra satir p muhammed? Sdant existerar vl inte i USA... konstigt att s f serier har visat honom... Family Guy gjorde vl det eller?

Ne de skulle, man han var censurerad,
Citera
2007-10-26, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nollan
"OOOohhh I'm a monkey!" S sjukt jvla vidrigt!
Give this monkey what she wants!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in