2016-11-17, 17:58
Medlem
vargvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ed1
Mycket bra avsnitt, som förgående skrev skrattade verkligen vid flertalet ställen!!!

du måste trolla/efterbliven eller vara av den nya generationen som var typ 5 år när family guy kom och skrattar åt saker som uppenbart ska vara roligt fast du fattar inte vad som var kul.

South Park likt resten av alla serier har blivit så jävla dåliga att det inte är sant. s20 är en plåga att se och jag kanske flinat en gång under de senaste avsnitten, var när Cartman skulle få se en vagina.

Nä, det har blivit lite Simpsons på senaste, förmycket jävla fokus på vad som händer i verkligheten och blanda in kändisar för att sälja.

Låt det vara avsnitt som håller sig till eTT avsnitt än en massa follow up som aldrig tar slut och det ska vara som någon jävla tvserie.

märks att dom inte vill något annat än att lägga ner skitet men sitter bakom ett kontrakt.
Citera
2016-11-17, 18:25
Medlem
ConsafesDeBars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Håller med, många skratt i avsnitt 8

Det enda som lockade till skratt (för oss över 13 år) var parodin på Cher.

Member berriesarna är småroliga med sitt eviga tjat om 80-talsreferenser, men man viker sig knappast av skratt när de jiddrar om chewbacca och stormtroopers.

Elon Musk var lite "patetiskt småkul", men inte mer.

Så för vuxna var det inget kul avsnitt.

Värdelöst (i jämförelse med ep 7 som hade flera roliga inslag).

Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Mysigt avsnitt, kul att höra Butters sjunga sin apple-sång igen!

Jag måste ha somnat till, för jag hörde inte Butters sjunga?
Citera
2016-11-17, 21:24
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Jag har bara sett några enstaka avsnitt av den senaste säsongen, men ärligt talat så var det inte särskilt bra. S. 19 var väl ingen höjdare, men hade sina bra stunder. Men överlag känns det som att South Park har förlorat sin forna charm och humor från s. 19 och framåt. Nej, förresten. S. 17 var ingen höjdare heller, men s. 18 var helt okej. Jag tycker att de första sexton säsongerna av South Park överlag höll en hög kvalitet på avsnitten, men därefter började det gå snett.
Citera
2016-11-17, 21:26
Medlem
Jannebigplays avatar
Jag har sett alla avsnitt av serien och mina favoritavsnitt brukar vara av typen där de blandar in lite populärkulturella referenser. Dock har denna säsong gått överstyr. Varje avsnitt har varit om samma sak vilket är lite segt, speciellt när det för en gång skull inte har varit speciellt roligt. Det med Mr Garrisson har gjort att det ändock har varit acceptabelt. "Ill have you here flying on a plane in 5 hours, sucking my dick!"
Citera
2016-11-17, 23:04
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConsafesDeBar
Det enda som lockade till skratt (för oss över 13 år) var parodin på Cher.

Member berriesarna är småroliga med sitt eviga tjat om 80-talsreferenser, men man viker sig knappast av skratt när de jiddrar om chewbacca och stormtroopers.

Elon Musk var lite "patetiskt småkul", men inte mer.

Så för vuxna var det inget kul avsnitt.

Värdelöst (i jämförelse med ep 7 som hade flera roliga inslag).

Jag måste ha somnat till, för jag hörde inte Butters sjunga?
Sen när har south park varit en serie för vuxna..? Haha har ju alltid varit sjukt omoget.

Lululu i got som Apples lululu... Sjöng butters Brukar komma samma sång med ojämna mellanrum.

https://m.youtube.com/watch?v=tll8k9QHnX4
Citera
2016-11-18, 00:10
Medlem
Deferos avatar
Är det något slags stående skämt i tråden som innebär att man skriver att urusla avsnitt var roliga? Måste ha missat det.

Men ja, som alla varit inne på. Riktig skitsäsong. Tyckte dock att förra säsongen var bra.
Citera
2016-11-18, 01:04
Medlem
ConsafesDeBars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargvid
du måste trolla/efterbliven eller vara av den nya generationen som var typ 5 år när family guy kom och skrattar åt saker som uppenbart ska vara roligt fast du fattar inte vad som var kul.

Eller hur!? Jag hatar folk som skrattar på kommando. Derp!

Citat:
Ursprungligen postat av Jannebigplay
"Ill have you here flying on a plane in 5 hours, sucking my dick!"

Kul?

Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Lululu i got som Apples lululu...

Jaha, har jag missat

Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Är det något slags stående skämt i tråden som innebär att man skriver att urusla avsnitt var roliga? Måste ha missat det.

Jag tror det är massa P12´s som trollar tråden.
Citera
2016-11-18, 07:56
Medlem
UtanEkorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannebigplay
Jag har sett alla avsnitt av serien och mina favoritavsnitt brukar vara av typen där de blandar in lite populärkulturella referenser. Dock har denna säsong gått överstyr. Varje avsnitt har varit om samma sak vilket är lite segt, speciellt när det för en gång skull inte har varit speciellt roligt. Det med Mr Garrisson har gjort att det ändock har varit acceptabelt. "Ill have you here flying on a plane in 5 hours, sucking my dick!"

Den här säsongen har nästan varit plågsamt långsam.
Jag finner mig hela tiden jämföra med säsong 19 och tänka att hur kunde det gå såhär över en säsong?

Den är inte urkass, men en av de sämre i mina ögon. Det är inte ofta jag funnit mig slötitta igenom SP så mycket som jag har gjort den här säsongen
Citera
2016-11-18, 07:57
Medlem
Snoorks avatar
Ni som konstant gnäller på serien..Vill ni ha någon form av bekräftelse från oss andra som uppskattar den nuvarande säsongen?

Måste kännas helt fantastiskt att triumfera er smak som uppenbarligen inte faller er i smaken denna säsong. Ni är coola och tuffa, snälla skicka era autografer så ska jag rama in dom, för att kunna gå ut varje morgon och känna mig som en bättre människa.

Vill helst ha autograf ifrån ConsafesDeBar.
Senast redigerad av Snoork 2016-11-18 kl. 08:00.
Citera
2016-11-18, 09:08
Medlem
UtanEkorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoork
Ni som konstant gnäller på serien..Vill ni ha någon form av bekräftelse från oss andra som uppskattar den nuvarande säsongen?

Måste kännas helt fantastiskt att triumfera er smak som uppenbarligen inte faller er i smaken denna säsong. Ni är coola och tuffa, snälla skicka era autografer så ska jag rama in dom, för att kunna gå ut varje morgon och känna mig som en bättre människa.

Vill helst ha autograf ifrån ConsafesDeBar.

Förlåt, jag visste inte att denna tråd enbart var för att hylla serien.

Vad är det för larv? Givetvis måste man få kritisera säsongen om man anser den håll en lägre nivå än tidigare säsonger. Vilket den också gör, precis som en hel del andra tidigare säsonger.

Jag förmodar att de har en större plan med allt mot slutet av säsongen, men resan dit känns onödigt lång.
Citera
2016-11-18, 09:15
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UtanEkorre

Vad är det för larv? Givetvis måste man få kritisera säsongen om man anser den håll en lägre nivå än tidigare säsonger. Vilket den också gör, precis som en hel del andra tidigare säsonger.

Jag förmodar att de har en större plan med allt mot slutet av säsongen, men resan dit känns onödigt lång.

Benägen att hålla med. Utgående från det material som finns i nutida händelser kunde och borde Parker&Stone förvaltat det bättre. Denna olidligt långa följetong med cliffhangers är irriterande och Cartmans feministpsykos har pågått väl länge nu..
Citera
2016-11-18, 09:51
Medlem
Snoorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UtanEkorre

Självklart får man kritisera, men att kasta skit på folk som inte tycker likadant. DET är larv enligt mig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in