Jag vet inte heller riktigt vad man ska tycka om det hr avsnittet, men jag tror man mste tolka det s att det r ett lite annat upplgg den hr ssongen knns det som. De frnyar ju serien ganska drastiskt med PC-principal, whole foods, PC-Randy och nu det frsta (falska) "bgparet" i skolan, och det r frmodligen det som behvs fr att kunna driva med dagens verklighet fullt ut. Man bygger ju nstan ett nytt South park dr den hr stolliga PK-dimman hela tiden ligger som en filt ver hela samhllet.
Jag tror det hr kan bli smtt genialt nr det kommit p plats ordentligt. Man fr nog betrakta det hr som ramverket som stts upp. Det kommer ju finnas enorma mjligheter till helt nya strda ider, upptg och ventyr i den hr bisarra miljn nr de nya karaktrerna r p plats. Bara att slppa ls Cartman ordentligt i den hr smfascistiska PK-skolan de har nu kommer ju bli obetalbart. Och Whole foods lr ju vara en outsinlig klla till humor. Jag slr vad om att man kommer f ngon feministgrupp ledd av Wendy Testaburger eller krnkt afrogrupp ocks och sedan r det bara att kra.

Precis som Goth kidsen kan man sedan anvnda dem gng p gng i olika avsnitt.
Citat:
Ursprungligen postat av
seriously?
songs-finalen kommer bli. Kyle lr f hlla sitt tal sista avsnittet :P
Jag undrar hur det ska sluta egentligen. Det skulle inte frvna mig om det landar i ngot slags uppror lett av Mr Garrisson som slutar med att man stter eld p Whole foods eller ngot snt