Nä, efter en ganska bra säsongspremiär så tog det en nedåtkurva på ep 3. Inte för att jag gillar planking eller någon variant på det, men det hade säkert kunnat drivas med mycket bättre.
Skrattade gott åt klassikern "Bad kitteh!" och när Butters satt med en revolver i mun dock!
Garvade som fan åt honom som skulle försöka prata med katten. Riktigt skoj, men det var väl det ända som var riktigt kul. I övrigt rätt mediokert avsnitt.
Någon mer än jag som reagerat på att "jargongen" i South Park känns annorlunda efter You're getting old framåt? I You're getting old och Assburgers var det ingen musik under eftertexterna och mycket långsammare tempo, mindre "bakgrundsljud" oavsätt och tycker denna lite "vemodiga" känsla hängt med ända fram tills nu.
Förövrigt kul att höra att så många precis som jag spyr på dessa memes (på en sida av flashback av alla). Bara jag hör någon säga "epic fail" blir jag galen!
Senast redigerad av Loveaffair 2012-03-29 kl. 22:52.
Helt värdelöst avsnitt ju. Fattar inte vad dom sysslar med nu för tiden. Helt meningslöst. Förr hade dom alltid något intressant att säga. Sen är det ju lite ironiskt att detta avsnittet kändes väldigt utdaterat.
Det var ett uppdaterat avsnitt som driver med både Meme's och personer som försöker få uppmärksamhet genom att jämföra Meme's med pistoler.
Ännu roligare var det att dom blandade in de Republikanska kandidaterna, för er som inte har så stor koll på dom så var själva humorn här att alla tre troligtvis skulle börja "Faith Hill'a" om dom märkte att publiken gav uppmärksamhet till det beteendet.
Kort sagt så var det ett väldigt "Amerikanskt inside joke"-avsnitt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!