2011-05-14, 00:24
Medlem
noksocaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av läramighacka
Ngot tips p en episod dr dom svr jvligt mycket? Inte It Hits The Fans eftersom det i princip endast r "shit" som dom sger. Massa fuck osv, ungefr som Cartman i S15E01.

Ssong 11 avsnitt 8 Le Petit Tourette tror det r avsnitt 8 Cartman svr ganska mycket dr.

http://www.southparkstudios.se/episodes/1108/ lnk till avsnittet.
Citera
2011-05-14, 00:25
Medlem
Jrgens avatar
De har inte gjort ett bra avsnitt sen 200-avsnitten, som var bland de bsta de gjort. Inceptionavsnittet var vl lite halvbra, men i vrigt har det varit rtt dligt allting. Jag tror de helt enkelt tappade orken efter 200-avsnitten (som de ocks lmpligt lade upp som ett vgval mellan det gamla kiss-och-bajs-South Park och det nyare South Park med mer politisk satir) dr de blev helt censurerade. Jag r rdd fr att det bara kommer att handla om kndisar och avfring framver.
Citera
2011-05-14, 00:35
Medlem
ArneBuseys avatar
Senaste avsnittet var rent guld. Ngot s enkelt som att flytta de brittiska brllopet till Canada och gra om Usama till ett tandtroll (nr man tnker p det r det rtt obvious, han finns i en grotta, Mr Macky br svra minnen och polisen kommer in och sger "it's over. The bastard is dead".) samt att lta Scott "The dick" gra comeback gjorde det hela till ett riktigt hjdaravsnitt.

"Scooott...stop being a dick"
Senast redigerad av ArneBusey 2011-05-14 kl. 00:41.
Citera
2011-05-14, 00:37
Medlem
Citat:
Ngot tips p en episod dr dom svr jvligt mycket? Inte It Hits The Fans eftersom det i princip endast r "shit" som dom sger. Massa fuck osv, ungefr som Cartman i S15E01.

Vad sgs om filmen Cartman svr ju en hel del nr ha ska ladda upp elen frn det dr chipet.
Citera
2011-05-14, 00:38
Bannlyst
Sg precis de tre frsta avsnitten, och Cartmans tjat om att bli "fucked" av sin morsa var typ det roligaste. Dock vara den sortens humor bara ett par gnger, sen blev det bara trttsamt. South Park r verkligen inte vad det brukade vara. Nu frsker de gra s roligt som mjligt (tnker p genierna p Apple bl a....) men det blev bara larvigt och verpretentist. Tycker de borde ge upp South Park och satsa p en ny serie med samma humor och samma rda trd. Nu har det blivit fr mycket skrpavsnitt.
Citera
2011-05-14, 00:57
Medlem
noksocaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eyeism
Sg precis de tre frsta avsnitten, och Cartmans tjat om att bli "fucked" av sin morsa var typ det roligaste. Dock vara den sortens humor bara ett par gnger, sen blev det bara trttsamt. South Park r verkligen inte vad det brukade vara. Nu frsker de gra s roligt som mjligt (tnker p genierna p Apple bl a....) men det blev bara larvigt och verpretentist. Tycker de borde ge upp South Park och satsa p en ny serie med samma humor och samma rda trd. Nu har det blivit fr mycket skrpavsnitt.

Senaste avsnittet var rent guld du borde se det avsnittet avsnitt 3 r det.
Citera
2011-05-14, 01:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av noksocaw
Senaste avsnittet var rent guld du borde se det avsnittet avsnitt 3 r det.
Ls frsta meningen i inlgget du citerade - en gng till. Nej, det var inte rent guld. Vill du se guld? Kolla s05e04 - dr har du rent guld - South Park-mssigt.

EDIT: I mitt frra inlgg, borde jag lagt till att det var s15 jag snackade om? Skit samma, jag hoppas ngon frstod att det inte var de tre frsta avsnitten av serien jag menade, d hade referensen till Cartmans tjat om "fucked" knts vldigt "out of context".
Senast redigerad av eyeism 2011-05-14 kl. 01:21.
Citera
2011-05-14, 02:01
Medlem
noksocaws avatar
Citat:
Ls frsta meningen i inlgget du citerade - en gng till. Nej, det var inte rent guld. Vill du se guld? Kolla s05e04 - dr har du rent guld - South Park-mssigt.

EDIT: I mitt frra inlgg, borde jag lagt till att det var s15 jag snackade om? Skit samma, jag hoppas ngon frstod att det inte var de tre frsta avsnitten av serien jag menade, d hade referensen till Cartmans tjat om "fucked" knts vldigt "out of context".

Det avsnittet r verkligen bra gillade att de tog och anvnde super best friends igen i 200 201.
Trkigt du inte gilla avsnittet, personligen s gillar jag kanadensarna som wizard of oz spoofen de gjorde. Men men smaken r som baken.

Helt klart har serien tappat men tycker med allt annat skit p tv att det fortfarande r en sevrd serie.
Citera
2011-05-14, 13:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cork
du har fel. Jag har en hg med kllor som backar upp det. Bland annat en interview frn Trey Parker d han nmner att de har placerat Link's svrd till Ike
Skulle jag kunna f se dessa "kllor" d?
Citera
2011-05-14, 14:35
Medlem
Cowells avatar
Citat:
Fatbeard, Le Petit Tourette
Citera
2011-05-14, 17:37
Medlem
Breasts avatar
Citat:
Nej, det var inte rent guld. Vill du se guld? Kolla s05e04 - dr har du rent guld - South Park-mssigt.

Att namedroppa "Scott Tenorman Must Die" r nog den strsta klyschan man kan spotta ur sig i South Park-sammanhang. Skulle vara kul att lsa ngt nytt
Senast redigerad av Breast 2011-05-14 kl. 17:42.
Citera
2011-05-15, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Breast
Att namedroppa "Scott Tenorman Must Die" r nog den strsta klyschan man kan spotta ur sig i South Park-sammanhang. Skulle vara kul att lsa ngt nytt

The entity, s jvla bra avsnitt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in