2012-03-29, 13:00
Medlem
joodass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Varför lämnade killen serien? Känns lite som att sälja en höna som värper guldägg.
Han lämna pga att skaparna av south park, trey parker och matt stone började driva om scientologerna, som isaac hayes (chef) var medlem i. Det sista avsnittet chef var med i var bara ihopklippta delar från andra avsnitt.

De ville ju inte bara göra ett avsnitt där dom säger att han bara dog så därför gjorde dom på det viset.
Tänk på det lite som första avsnittet på senaste säsongen av Two and a half men... Helt värdelöst att man inte fick se hur charlie försvann ur serien
Citera
2012-03-29, 13:10
Medlem
joodass avatar
Förresten, är det inte aktuellt att skapa en tråd som handlar om varje avsnitt? Jag menar, efter varje avsnitt så diskuterar man om just det avsnittet, vad det handlar om, var idén kommer ifrån osv. Jag skulle iallafall tycka att det var intressant att veta vad varje avsnitt har för budskap.

Varje avsnitt har ju en mening och en tanke bakom sig.
Citera
2012-03-29, 13:13
Medlem
nerdrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joodas
Förresten, är det inte aktuellt att skapa en tråd som handlar om varje avsnitt? Jag menar, efter varje avsnitt så diskuterar man om just det avsnittet, vad det handlar om, var idén kommer ifrån osv. Jag skulle iallafall tycka att det var intressant att veta vad varje avsnitt har för budskap.

Varje avsnitt har ju en mening och en tanke bakom sig.

Så vi ska ha 250 trådar om varje serie som går på tv?
Citera
2012-03-29, 13:44
Medlem
joodass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdrage
Så vi ska ha 250 trådar om varje serie som går på tv?

"är det inte aktuellt att skapa en tråd som handlar om varje avsnitt?"

EN tråd om VARJE avsnitt. Inte en tråd FÖR varje avsnitt.
Citera
2012-03-29, 13:46
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
Bra avsnitt, kul att de hade bytt ut Ron Paul mot katten eftersom de andra kandidaterna bara snackade skit och höll på med pandering.
Senast redigerad av PeterDenSvenske 2012-03-29 kl. 13:54.
Citera
2012-03-29, 14:08
Medlem
Jag tycker de två första avsnitten varit rätt underhållande faktiskt.
Fortsätt i samma veva så kommer säsong 15 blekna i jämförelse med s16.
Citera
2012-03-29, 14:11
Medlem
joodass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av americanghostdance
Jag tycker de två första avsnitten varit rätt underhållande faktiskt.
Fortsätt i samma veva så kommer säsong 15 blekna i jämförelse med s16.

Fast de två första avsnitten var ju inte top direkt. Jag tyckte att båda var roliga, men inte alls samma standars som S15. Däremot så var det nya avsnittet roligt
Citera
2012-03-29, 14:27
Medlem
GitarrUgglas avatar
Värdelöst avsnitt. South Park tappade sin charm för länge sedan.

Det här med "memes" är för övrigt det löjligaste som finns och jag hatar det.
Citera
2012-03-29, 14:29
Medlem
Nateriouss avatar
Det som är så amazing med SP är att de blir bättre och bättre tillskillnad från t.ex Family Guy som bara blir sämre och sämre.
Citera
2012-03-29, 15:52
Medlem
gronbuskes avatar
Gillade inte senaste jättemycket men de 2 före det var riktigt kul så det känns som att överlag blir detta en bra säsong.
Citera
2012-03-29, 16:21
Medlem
Såg ja samma avsnitt som många här?^^ Längesen ja skrattade så mkt av ett SP avsnitt som de senaste! Tyckte de va skitbra!
Citera
2012-03-29, 16:36
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronbuske
Gillade inte senaste jättemycket men de 2 före det var riktigt kul så det känns som att överlag blir detta en bra säsong.

Håller med. Gillade e1 och garvade högt åt e2, men detta var inget vidare. Tåget var kul första gången.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in